کد خبر : 1786098 | 25 مهر 1400 ساعت 15:17 | 81.1K بازدید | 23 دیدگاه

یک جدایی غیرمنتظره

خیانت ایکاردی به وندا؛ ستاره آرژانتینی آزاد شد!

وندا نارا روز گذشته جدایی اش از مائورو ایکاردی مهاجم جنجالی پی اس جی را تایید کرد. خبری که در انگلیس به شدت از آن استقبال شده است.

خیانت ایکاردی به وندا؛ ستاره آرژانتینی آزاد شد!

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته بود که وندا نارا همسر مائورو ایکایدر ستاره آرژانتینی پی اس جی با انتشار متنی در استوری اینستاگرام خود خبر از جدایی اش داد. او نوشته بود که یک خانواده دیگر به خاطر یک هرزه از هم پاشید تا مشخص شود که خیانت از سوی مائورو ایکاردی بوده است.

 

 

1654977

 

 

پس از این استوری جنجالی، وندا نارا همسر خود را در اینستاگرام آنفالو کرد. وندا نارا قبلا برای جلب توجه و جذب مخاطب، ویدیویی منتشر کرده بود که در آن عکس های ایکاردی را پاره می کند اما پس از چند ساعت همه چیز به حالت عادی برگشت ولی این بار همه چیز متفاوت بود.

ساعتی پس از استوری جنجالی وندا نارا در مورد خیانت مائورو ایکاردی به او، نام و چهره معشوقه جدید مهاجم آرژانتینی هم فاش شد. چینا سوارز کسی است که ایکاردی مدتی است با او ارتباط دارد و در واقع او مسبب جدایی وندا و ایکاردی بوده است. وندا ساعاتی پیش و در پاسخ به پرسش یک صفحه اینستاگرامی تایید کرد که از ایکاردی جدا شده و این مساله قطعی است.

 

 

1654978

 

 

این برای دومین بار است که وندا به دلیل خیانت مجبور به جدایی اس همسرش می شود. پیش از این او از ماکسی لوپس ستاره سابق بارسا و میلان نیز جدا شده بود.

واندا و ماکسی لوپس در نوامبر سال 2013 از هم جدا شدند و در آن زمان وندا پیامی را برای اعلام این خبر در توئیترش نوشت: «عشق من تا اینجا رسید.»

 

 

1654979

 


هشت روز بعد، ایکاردی که تا آن زمان دوست صمیمی لوپس بود، در توئیتر به واندا ابراز علاقه کرد و نوشت:«واندا نارا، دوستت دارم. هیچ وقت برایم ساده نیست از احساسم صحبت کنم چون فهمیده‌ام این دو کلمه، احساسی بی‌پایان را به همراه دارند.» و از آن زمان بود که جنجال‌ها آغاز شد. وندا و مائورو سال 2014 ازدواج کردند و حاصل این ازدواج نیز دو فرزند دختر است.

 

1634570

 

 

وندا نه تنها همسر که مدیر برنامه های مائورو ایکاردی نیز محسوب می شود و یکی از دلایل اختلاف این بازیکن با باشگاه سابقش اینتر بود. وندا اعتقاد داشت که ایکاردی شایسته دریافت دستمزد بیشتر است و به همین دلیل باشگاه ایتالیایی ایکاردی را به نوعی اخراج کرد.

ستاره ای که زمانی کاپیتان اینتر بود، در دو سال گذشته هرگز نتوانسته جایگاهی ثابت در پی اس جی پیدا کند و این روزها زمزمه های جدایی و انتقالش به نیوکاسل نیز به گوش می رسد ولی وندا مخالف این انتقال بود. او اعتقاد داشت زندگی در انگلیس برای او مناسب نیست و ترجیح می دهد همسرش در پاریس به فوتبال ادامه دهد ولی با این جدایی به نظر می رسد ایکاردی حالا دیگر مشکلی برای رفتن به باشگاه نیوکاسل نخواهد داشت و آزاد شده است.

 

 

1500123

 

 

با وجود نیمار، لیونل مسی و کیلیان امباپه طبعا جایی برای ایکاردی در ترکیب اصلی پی اس جی نیست ولی او با تیم متحول شده نیوکاسل و مالک جدید ثروتمندش، قطعا می تواند در ترکیب ثابت مهره ای تاثیرگذارتر باشد.

 

 

دیدگاه‌ها