کد خبر : 1786109 | 25 مهر 1400 ساعت 15:59 | 20.9K بازدید | 12 دیدگاه

عکاشه: استقلال ما را دست کم نگیرد

مهاجم هوادار تهران معتقد است عملکرد پایاپای مقابل استقلال خواهند داشت.

عکاشه: استقلال ما را دست کم نگیرد

به گزارش "ورزش سه"، ابوالفضل عکاشه، مهاجم جوان تیم ذوب آهن در لیگ بیستم بود که در نقل و انتقالات تابستانی به هوادار پیوست در مورد شرایط خود در این تیم گفت: خیلی خوشحالم که می توانم زیر نظر آقای عنایتی که خود یکی از بهترین مهاجمان ایران بود کار کنم. در سنی هستم که می توانم خیلی چیزها از ایشان یاد بگیرم و این خیلی برایم مهم است.

 

وی در مورد میزان آمادگی هوادار برای حضور در لیگ برتر به عنوان یک تیم تازه صعود کرده گفت: هوادار در این فصل به بازیکنان جوان اعتماد کرده و در کنار آنها چند بازیکن باتجربه هم داریم که می توانند در لحظات حساس کمک حال تیم باشند. امید زیادی داریم که بتوانیم با انجام آن چه که کادر فنی از ما می خواهد، فصل سخت اول را پشت سر بگذاریم. اگر بتوانیم این ثبات را ایجاد کنیم در فصل های بعد هوادار می تواند به یکی از تیم های مدعی تهران تبدیل شود.

 

1654997

 

 

مهاجم هوادار در مورد دربی هفته اول که یک شروع سخت را برای آنها رقم زده، تاکید کرد: شاید تیم ما یک تیم تازه لیگ برتری شده باشد اما استقلال نباید هوادار را دست کم بگیرد. به عقیده من تیم ما می تواند عملکردی پایاپای با استقلال در بازی این هفته داشته باشد. آقای عنایتی هم شناخت خوبی از تیم استقلال دارند و با استفاده از تجربیات ایشان می توانیم به کسب نتیجه در بازی هفته اول امیدوار باشیم.

 

عکاشه که در بازی های دوستانه پیش فصل عملکرد خوبی داشت و مقابل ملوان هم گلزنی کرد در خصوص رقابتی که برای حضور در ترکیب اصلی دارد گفت: رقابت سختی در خط حمله تیم هوادار شاهد هستیم اما من انگیزه بسیاری دارم تا بتوانم توانایی های خودم را نشان بدهم. در این فصل سخت تلاش خواهم کرد تا فرصت بازی کافی برای خودم ایجاد کنم و یک لیگ موفق را برای خودم و تیمم رقم بزنم.

 

دیدگاه‌ها