کد خبر : 1786114 | 25 مهر 1400 ساعت 16:45 | 11.8K بازدید | 4 دیدگاه

او سد راه گرت بود

حمله دوباره مدیر برنامه‌های بیل به زیدان

جاناتان بارنت ایجنت گرت بیل جدایی زیدان از رئال مادرید را به سود ستاره ولزی خواند.

حمله دوباره مدیر برنامه‌های بیل به زیدان

به گزارش "ورزش سه"، در نقل و انتقالات تابستانی سال 2020 بود که گرت بیل به دلیل اختلاف نظر با زین الدین زیدان و بعد از کش و قوس های فراوان و با قراردادی قرضی از رئال مادرید به تاتنهام پیوست. بیل طی مدت زمان حضور خود در باشگاه لندنی نمایش های نسبتا قابل قبولی از خود ارائه داد تا اخباری پیرامون احتمال ماندگار شدن این بازیکن در تاتنهام مطرح شود.

 

 

1604709

 

 

با این وجود چند ماه پیش مدیر برنامه های ستاره ولزی تمام شایعات درباره احتمال ماندگار شدن او در تاتنهام را رد کرد. جاناتان بارنت ضمن تاکید بر پایان همکاری ستاره ولزی و تاتنهام گفت:«همانطور که از ابتدا گفتم هیچ گزینه ای برای ماندن او در تاتنهام وجود ندارد. هیچ توافقی بین گرت و تاتنهام نیست و او با رئال مادرید قرارداد دارد.»

 

 

1636210

 

 

در نهایت بیل همین تابستان به رئال بازگشت و شروعی توفانی هم داشت ولی یک مصدومیت غیرمنتظره بار دیگر او را به دور از میادین نگاه داشت. بیل همچنان نمی تواند رئال را همراهی کند و در حالی که قراردادش در پایان فصل تمام خواهد شد، مشخص نیست چه تصمیمی برای آینده خواهد گرفت.

 

 

1554622

 

 

جاناتان بارنت در مصاحبه جدید خود به زیدان تاخت:« مصدومیت ها و زیدان باعث توقف بیل شدند. متاسفانه او با وجود شروع خوبی که امسال در رئال داشت و مورد اعتماد آنچلوتی هم بود، از ناحیه همسترینگ مصدوم شده است. در سال های گذشته نیز زیدان سدی در راه اوجگیری او بود.

حالا با حضور کارلو آنچلوتی در رئال همه چیز متفاوت شده و گرت به روزهای خوبی در رئال فکر می کند. مصدومیت او که تمام شود، مسیری طولانی تا پایان فصل پیش رو خواهد داشت و به چیزی جز درخشیدن با پیراهن رئال فکر نمی کند.»

 

 

1577861

 

 

مشکلات با مورینیو در تاتنهام:« در تاتنهام مشکلی بین این دو وجود نداشت فقط فکر می کنم نگاه یکسانی به فوتبال نداشتند. بیایید این طور بگوییم که این بهترین بازگشت به یک باشگاه در تاریخ فوتبال نبود.»

دیدگاه‌ها