کد خبر : 1786115 | 25 مهر 1400 ساعت 17:45 | 6.2K بازدید | 0 دیدگاه

پورمحمد: رویای بزرگی در فصل جدید دارم

دروازه‌بان نفت مسجدسلیمان امیدوار است سال موفقی همراه با تیمش تجربه کند.

پورمحمد: رویای بزرگی در فصل جدید دارم

به گزارش "ورزش سه"، مسعود پورمحمد، دروازه بان جدید تیم نفت مسجد سلیمان در مورد شرایط خود در آستانه شروع فصل گفت: من دو هفته ای است که به تمرینات تیم نفت ملحق شده ام و در تلاش هستم تا بتوانم خودم را به سطح آمادگی لازم برای حضور در ترکیب تیم جدیدم برسانم.

 

وی با ابراز امیدواری برای یک شروع خوب با نفت تاکید کرد: امیدوارم بتوانم در نفت یک فصل موفق را داشته باشم. رویای بزرگی در فصل جدید دارم و امیدوارم که با یک شروع خوب در فصل جدید همه چیز خوب شروع شود.

دروازه بان نفت مسجد سلیمان در مورد اینکه تا چه اندازه برای حضور در ترکیب اصلی امیدوار است گفت: نفت به غیر از من 2 دروازه بان بسیار خوب دیگر هم دارد. در یک فضای صمیمانه برای حضور در ترکیب اصلی رقابت خواهیم کرد و من بسیار امیدوارم که بتوانم برنده این رقابت باشم.

 

 

پورمحمد در خصوص حریف هفته اول نفت مسجد سلیمان گفت: پیکان تیم بسیار قابل احترامی است. این تیم با تلفیقی از مهره های جوان و باتجربه همیشه حریفی خطرناک به حساب می آید. آقای کمالوند و دستیارانش در طول این روزها تمریناتی را بر اساس سبک بازی تیم حریف طراحی کرده اند و امیدواریم که بتوانیم با شناخت خوب از پیکان در این بازی خارج از خانه موفق باشیم.

دیدگاه‌ها