کد خبر : 1786116 | 25 مهر 1400 ساعت 16:35 | 13.7K بازدید | 0 دیدگاه

شکست در پنالتی، کامبک را خراب کرد؛

علیپور گل زد، ماریتیمو حذف شد!

ماریتیمو با وجود گلزنی مهاجم ایرانی اش از دور رقابت های جام حذفی پرتغال کنار رفت.

علیپور گل زد، ماریتیمو حذف شد!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ماریتیمو بعد از تساوی خانگی در هفته هشتم لیگ پرتغال، امروز در چارچوب مرحله سوم جام حذفی پرتغال مقابل وارزیم قرار گرفت. این تیم که در حال حاضر در مکان سیزدهم جدول رده بندی لیگ پرتغال حضور دارد در رقابت با حریف لیگ دویی خود نتوانست پیروز شود و وداع زودهنگامی با جام حذفی داشت.

 

علی علیپور، مهاجم ایرانی تیم ماریتیمو که در بازی قبلی تیمش به عنوان بازیکن ذخیره وارد زمین شده بود در بازی امروز در ترکیب اصلی حضور داشت و موفق شد یک گل هم به ثمر برساند.

نیمه اول دیدار دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید اما ماریتیمو در اوایل نیمه اول توانست دروازه حریف را باز کند؛ علی علیپور در دقیقه 54 این گل را وارد دروازه وارزیم کرد.

 

در حالی که هواداران ماریتیمو کم کم خود را آماده برپایی جشن صعود کرده بودند، حملات وارزیم سرانجام نتیجه داد و این تیم توانست در دقیقه 82 توسط هلیاردو بازی را به تساوی بکشاند. بازی در پایان نود دقیقه با تساوی یک بر یک همراه بود تا برای تعیین تیم برنده، کار به وقت های اضافه کشیده شود.

 

1655009

ایسما، دروازه بان تیم وارزیل با خوش شانسی پنالتی سوم ماریتیمو را این گونه مهار کرد تا از دست رفتن ضربات بازیکنان حریف را استارت بزند.

 

سرمربی ماریتیمو در شروع وقت های اضافه علی علیپور را بیرون کشید. تنها سه دقیقه از شروع وقت های اضافه نگذشته بود که واریزم صاحب یک ضربه پنالتی شد؛ موریلو الیویرا این پنالتی را به گل تبدیل کرد تا تیمش دو بر یک از حریف پیش بیافتد. این پایان کار نبود و در واپسین لحظات ماریتیمو موفق شد توسط گیتان (1+90) گل تساوی را از روی نقطه پنالتی به ثمر رسانده و به بازی برگردد.

 

با گل دیرهنگام ماریتیمو کار به ضربات پنالتی کشیده شد. هر دو تیم دو پنالتی نخست خود را به گل تبدیل کردند اما یاران علیپور در ادامه با از دست دادن سه پنالتی متوالی که تنها یکی از آنها را دروازه بان گرفت و دو ضربه دیگر به بیرون از دروازه زده شد، 3-2 مغلوب حریف دسته دویی خود شدند تا وداعی زودهنگام و باورنکردنی از جام حذفی داشته باشند.

دیدگاه‌ها