کد خبر : 1786134 | 25 مهر 1400 ساعت 18:01 | 32.1K بازدید | 4 دیدگاه

بدنساز سابق استقلال، خارج از ایران مربی شد (عکس)

پوریا جراحی بدنساز تیم‌های مختلف کشور به تازگی ماجراجویی جدیدی را در کشور زیمباوه در پیش گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، این مربی بدنساز فصل گذشته به همراه استقلال در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کرد و پیش‌تر نیز در کنار تیم‌های مختلفی طراحی تمرینات بدنسازی را برعهده داشته است. جراحی این فصل نیز با فولاد خوزستان کارش را آغاز کرده بود، اما به یکباره مسیر جدایی در پیش گرفت و از کشور زیمباوه سر درآورد و در این کشور به عنوان مربی فعالیت خواهد کرد.


تیم فوتبال بالاوایزچیف زیمباوه در واقع حالا تیمی به شمار می‌رود که پوریا جراحی در کنار نیلتون ترسوو سرمربی پرتغالی این تیم که پیش‌تر در کاردیف دستیار سولشر بوده است، چالش خود را به عنوان دستیار اول آغاز خواهد کرد.

 

 

1655041

 

 

پوریا جراحی که حالا کار در کشور دیگری را آغاز کرده است، به این موضوع اینطور در حساب شخصی خود واکنش نشان داده است:« مربیگری در دنیای فوتبال سطوح مختلفی داره، زمانیکه در سطح شهر خودتون مربیگری کنید مربی محلی هستید (Local Coach) هنگامیکه در سطح کل کشور فعالیت کنید مربی ملی هستید (National Coach) و وقتیکه خارج از کشور خودتون مربیگری کنید مربی بین المللی خواهید بود (International Coach). اما پیشرفت از سطح محلی تا بین المللی کار بسیار مشکلیه چون به ازای هر سطح، مربی بیشتری برای هر تیم وجود داره و رقابت سخت تر و مشکل تر خواهد بود. و بی دلیل نیست که کلی مربی اروپایی در سراسر آسیا و آفریقا و دیگر قاره ها مشغول به کار هستند. حالا فرصت بزرگی برای منه که کار در کشوری دیگر رو تجربه کنم. اما مهمتر از آن همکاری با Nilton Terroso (نیلتون ترسوو) مربی ‌پرتغالی و سرمربی سابق تیم زیر 23 سال کاردیف سیتی و دستیار اوله گونه سولسشیار در کاردیف و حالا سرمربی باشگاه Bulawayo Chiefs (بولاوایو چیفز) در زیمباوه است. به ویژه که نقش متفاوتی در کنار او خواهم داشت و به عنوان دستیار او (Assistant) فعالیت خواهم کرد.»

 

1655038

 

1655039

 

1655040

 

دیدگاه‌ها