کد خبر : 1786137 | 25 مهر 1400 ساعت 18:13 | 5.4K بازدید | 1 دیدگاه

با آغاز هفته چهارم از دور رفت لیگ برتر هندبال 

تیم شهید شاملی کازرون، سپاهان را شکست داد

مهمترین دیدار از هفته سوم دور رفت رقابت‌های لیگ برتر هندبال امروز برگزار شد دیداری که در نهایت با برتری تیم صدرنشین کازرونی به پایان رسید.

تیم شهید شاملی کازرون، سپاهان را شکست داد

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان را می‌توان از جمله تیم‌های مدعی برای قهرمانی در رقابت های لیگ برتر هندبال دانست. دو تیمی که در آغاز رقابتهای هفته سوم از دور رفت بازی های لیگ برتر هندبال ایران عصر امروز به دیدار یکدیگر رفتند و با ارائه یک بازی جذاب و نفس گیر هواداران خود و تماشاگران حاضر در میدان را به وجد آوردند، دیداری که در نهایت به سود تیم نیروی زمینی شهید شاملی به پایان رسید.

 

هر دو تیم که به خوبی می دانستند نتیجه نهایی این دیدار چه کمکی به آن ها در جدول رده بندی خواهد کرد و به همین دلیل از همان ابتدای بازی سعی کردند تا به بهترین نحو برنامه‌های خود را در زمین پیاده کنند اصراری که در نهایت باعث شد تا با کمترین اختلاف امتیازی، کازرونی ها و اصفهانی ها نیمه اول بازی را به پایان برسانند، نیمه ای که نتیجه آن ۱۲ بر ۱۰ به سود تیم شاملی ثبت شد.

 

همین شیوه بازی دو تیم در نیمه دوم نیز دنبال شد و بازیکنان نیروی زمینی و سپاهان شانه به شانه یکدیگر بازی را پیش می بردند. اصفهانی ها که در دقایقی، بازی را به تساوی کشیده بودند برای لحظاتی از بازی موفق شدن از حریف کازرونی خود پیش بیفتند، نتیجه‌ای که برای آنها پایدار نبود چراکه تیم شاملی در تنها توانست بازی را به تساوی بکشاند که در دقایق پایانی و با درخشش دروازه‌بان های خود نتیجه تساوی را با برد به سود خود به پایان رساند. آنها در پایان بازی موفق شدند نتیجه پیروزی ۲۵ بر ۲۳ را روی اسکوربرد سالن به ثبت برسانند. 

 

این دیدار از آن جهت حساس ترین دیدار هفته و البته یک فینال واقعی برای لیگ برتر هندبال بود که هر دو تیم نیروی زمینی و هم سپاهان در بازی های پیشین خود با برد به کار خود پایان داده و موفق به کسب حداکثر امتیازات شده بودند و به همین دلیل این پیروزی برای هریک از دو تیم فاصله پس از مدعی دیگر را به همراه داشته باشد و در نهایت این شهید شاملی بود که موفق به این کار شد. 

 

تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون با این برد توانست در پنجمین دیدار خود به پنجمین پیروزی پیاپی دست پیدا کند و به عنوان شکست ناپذیر ترین تیم حاضر در لیگ برتر هندبال با ۱۰ امتیاز کماکان در صدر جدول رده بندی جا خوش کند. این در حالی است که سپاهانی ها با همان هشت امتیازی که در هفته‌های قبل به دست آورده بودند در رده دوم جدول رده بندی و پس از تیم کازرونی قرار دارند. 

 

هفته چهارم از دور رفت رقابت‌های لیگ برتر هندبال نیز روز سه شنبه، دنبال خواهد شد. روزی که تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون باید در خانه تیم ستارگان دشتستان به میدان برود در سوی دیگر سپاهانی ها نیز روز سه شنبه روبروی تیم رده پدافند آمل قرار خواهد گرفت.

 

دیدگاه‌ها