کد خبر : 1786147 | 25 مهر 1400 ساعت 18:40 | 6.5K بازدید | 2 دیدگاه

مهاجری و ماموریت غیرممکن در هفته اول؛

شهر خودرو با 23 بازیکن به مصاف آلومینیوم می‌رود

امکان بازگشایی پنجره نقل و انتقالاتی شهر خودرو پیش از مسابقه هفته نخست نیست و آن‌ها با بازیکنان جوان و فصل گذشته خود بایستی در هفته اول به میدان بروند.

شهر خودرو با 23 بازیکن به مصاف آلومینیوم می‌رود

به گزارش "ورزش سه" عدم ثبت قرارداد بازیکنان و اعضای کادرفنی جدید پیش از مهلت قانونی باعث شد تا با ابلاغ رأی بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی شهر خودرو به واسطه شکایت استفان کوزین، مشهدی‌ها نتوانند از بازیکنان جدید خود در آستانه شروع فصل جدید در بازی هفته اول استفاده کنند.

 

هر چند که مذاکرات برای حل و فصل پرونده کوزین آغاز شده و احتمالا تا پایان هفته مدیران شهر خودرو موفق به پرداخت طلب بدهی خود به مربی ایتالیایی خواهند شد اما این مسئله باعث شده تا برای دیدار هفته اول مقابل آلومینیوم اراک، کادرفنی شهر خودرو دست بازی برای انتخاب بازیکن نداشته باشد و عنابی‌پوشان مشهدی در عجیب‌ترین شرایط لیگ را آغاز کنند.

 

شهر خودرو بیشترین ورودی و خروجی را در فصل نقل و انتقالات تابستانی داشته و این مسئله باعث شده تا تنها 23 بازیکن از فصل گذشته در اختیار کادرفنی باشند؛ جالب آن‌که از میان 23 بازیکن مذکور، 4 بازیکن در آستانه جدایی از شهر خودرو بودند اما فعلا در تمرینات شرکت می‌کنند و شرایطشان برای آینده همکاری با باشگاه مشهدی مشخص نیست.

 

فهرست بازیکنانی که شهر خودرو در هفته نخست اختیار دارد به شرح زیر است:


1. سعید جلالی‌راد (دروازه‌بان)
2. میلاد فراهانی (دروازه‌بان)
3. بابک سلامت (دروازه‌بان)
4. محمدجواد کیا (دروازه‌بان)
5. احسان حسینی
6. آزاد جعفرزاده
7. علی طاهران
8. امیرحسین کریمی
9. صادق صادقی
10. محمد محمدزاده
11. ابوذر صفرزاده
12. امیرحسن جعفری
13. حسین مهربان
14. رحمان جعفری
15. مهرداد بایرامی
16. معراج پورتقی
17. احمد الجبوری
18. حسام پورهاشم

 

از میان این بازیکنان، میلاد فراهانی، امیرحسین کریمی، صادق صادقی و حسین مهربان شرایطشان برای ادامه همکاری با شهر خودرو مشخص نیست؛ مهربان از اول آبان‌ماه باید به خدمت سربازی برود اما احتمالا در هفته نخست همراه عنابی‌پوشان خواهد بود و سپس از جمع شاگردان مهاجری برای حضور در فجرسپاسی جدا خواهد شد.

 

قرار است پنج بازیکن از رده سنی امید به جمع فهرست شهر خودرو برای هفته اول اضافه شوند تا لیست شهر خودرو برای بازی با آلومینیوم اراک، 23 بازیکن (تلفیقی از بازیکنان باتجربه، جوان و آکادمی) داشته باشد.

دیدگاه‌ها