کد خبر : 1786149 | 25 مهر 1400 ساعت 18:47 | 11.3K بازدید | 1 دیدگاه

باتجربه‌ترین مربیان لیگ در هفته نخست بهم رسیدند؛

قلعه‌نویی-کریمی؛ دوئل 120 سال تجربه!

دو سرمربی باتجربه فوتبال ایران که مسن‌ترین مربیان لیگ بیست و یکم هم به شمار می‌روند، در هفته نخست بایستی تیم‌هایشان مقابل یکدیگر صف‌آرایی کنند.

قلعه‌نویی-کریمی؛ دوئل 120 سال تجربه!

به گزارش "ورزش سه" یکی از مسابقات حساس هفته نخست لیگ برتر در سیرجان برگزار خواهد شد؛ جایی که سورمه‌ای‌پوشان گل‌گهر پس از گذراندن یک پیش‌فصل مناسب حالا آماده انجام اولین بازی خود در فصل جدید در شرایطی خاص هستند، چرا که خبری از امیر قلعه‌نویی روی نیمکت نیست و سرمربی باتجربه سیرجانی‌ها به دلیل محرومیت انضباطی حق حضور روی نیمکت تیمش را ندارد.

قلعه‌نویی به رغم شایعات و اخباری که منتشر شده بود، همچنان سکاندار گل‌گهر ماند و بایستی هفته‌های نخست لیگ را از روی سکوها مربیگری کند؛ این سرمربی 57 ساله و باتجربه فوتبال ایران با ترمیم نقاط ضعف تیمش در فصل گذشته تلاش کرده تا بتواند تیمی برای حضور در کورس رقابت مدعیان را آماده لیگ بیست و یکم کند.

در آن‌سوی میدان تراکتوری‌ها باید هدایت فیروز کریمی که حالا مسن‌ترین مربی لیگ بیست و یکم با 63 سال سن به شمار می‌رود، پس از گذر از حواشی پرشمار و مشکلات پنجره نقل و انتقالاتی باید برای کسب سه امتیاز به سیرجان سفر کنند.

سوای جذابیت دوئل گل‌گهر و تراکتور، تقابل امیر قلعه‌نویی و فیروز کریمی، دو سرمربی استقلالی و باتجربه فوتبال ایران که حالا صدرنشین جدول مربیان باتجربه لیگ برتر در فصل جدید به شمار می‌آیند، می‌توان حساسیت ویژه‌ای را در هفته نخست داشته باشد و باید دید از این دوئل جذاب و تماشایی، شاگردان کدامیک از این دو سرمربی باتجربه موفق خواهند شد تا دست پر میدان مسابقه را ترک کنند.

نویسنده: پژمان راهبر

دیدگاه‌ها