کد خبر : 1786151 | 25 مهر 1400 ساعت 18:48 | 9.3K بازدید | 1 دیدگاه

مربی کهنه‌کار شیرازی در سودای موفقیت؛

بازگشت کلانتری به لیگ برتر بعد از یک دهه

مربی باتجربه فوتبال ایران امیدوار است در بازگشت دوباره به عرصه مربیگری در رقابت‌های لیگ برتر بتواند موفقیت چشمگیری را با فجرسپاسی در لیگ برتر به دست آورد.

بازگشت کلانتری به لیگ برتر بعد از یک دهه

به گزارش "ورزش سه" پس از قهرمانی فجرسپاسی در لیگ یک و صعود این تیم به لیگ برتر پس از دوری هفت ساله با هدایت علی‌اصغر کلانتری، حالا این مربی باتجربه شیرازی ماموریت دارد تا خاطرات شیرین حضور فجر در لیگ برتر را برای هواداران فوتبال در استان فارس پس از مدت‌ها دوباره زنده کند.

 

کلانتری 53 ساله که جزو باتجربه‌ترین مربیان لیگ برتر است، در تجربه شخصی پس از یک دهه دوباره توانسته در لیگ برتر سکان هدایت یک تیم را بپذیرد؛ او پیش از لیگ بیست و یکم، در لیگ یازدهم عهده‌دار سکان هدایت فجرسپاسی در لیگ برتر بود که پس از مدتی جای خود را به مرحوم محمود یاوری داد و از سمتش کنار رفت.

 

حالا باید دید در لیگ بیست و یکم، علی‌اصغر کلانتری که تیمش پیش‌فصل خوبی را تجربه کرده، چه عملکردی را از خود به عنوان سرمربی فجرسپاسی نشان می‌دهد و زردپوشان شیرازی در بازگشت دوباره به لیگ برتر چه نتایجی را به دست می‌آورند.

 

گفتنی است که فجرسپاسی در هفته نخست لیگ برتر باید در ساری به مصاف نساجی مازندران برود. این مسابقه سه‌شنبه 27 مهرماه برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها