کد خبر : 1786164 | 25 مهر 1400 ساعت 19:56 | 17K بازدید | 25 دیدگاه

لاپورتا: منافع بارسلونا برایم از لیونل مسی بالاتر بود

خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا دوباره در مورد دلایل جدایی لیونل مسی از این باشگاه صحبت کرده است.

لاپورتا: منافع بارسلونا برایم از لیونل مسی بالاتر بود

به گزارش "ورزش سه"، خوان لاپورتا از بدو ورود به باشگاه بارسلونا اعلام کرد تحت هر شرایطی لیونل مسی را در این باششگاه حفظ خواهد کرد. اما در شرایطی که به نظر می رسید تمدید قرارداد این بازیکن به زودی نهایی خواهد شد، در اواخر فصل تابستان ماندن لیونل مسی در بارسلونا منتفی شده و او به پیشنهاد پاری سن ژرمن پاسخ مثبت داد. حالا خوان لاپورتا در نشست مجمع بارسلونا مدعی شد شرایط ماندن این بازیکن در نوکمپ مهیا نشده، اما درهای باشگاه همیشه به روی مسی باز است.

 

1652355

 

خوان لاپورتا گفت: "ما همه چیز را مدیون لیونل مسی هستیم و از دوران حضور او در باشگاه لذت بردیم. احتمالا او بهترین بازیکن تاریخ فوتبال بوده است. مسی در بارسا دورانی فوق العاده رقم زد. اما چون ما شرایط پذداخت حقوق و دستمزد کافی نداشته و نمی توانستیم حق پخش تلویزیونی تیم را واگذار کنیم، من به این نتیجه رسیدم که منافع باشگاه بالاتر از هر شخصی است. اجازه دهید ما لیونل مسی را همیشه به خاطر بسپاریم، درهای باشگاه به روی او برای همیشه باز است و من برای نماندن این بازیکن در بارسلونا ناراحتم.

 

پروژه اسپای بارسا؟ همه چیز هماهنگ است. برای خروج از این وضعیت  باید درآمد خود را افزایش دهیم. و اگر این کار را نکنیم، از موقعیت مورد نظرمان برای قرار گرفتن در بین بهترین های لیگ سقوط خواهیم کرد."

دیدگاه‌ها