کد خبر : 1786171 | 25 مهر 1400 ساعت 20:28 | 22.3K بازدید | 2 دیدگاه

ستاره کروات رئال مادرید خیال جدایی ندارد

لوکا مودریچ، ستاره کروات و باتجربه امیدوار است رئال مادرید در مورد تمدید قرارداد این بازیکن اقدام کند.

ستاره کروات رئال مادرید خیال جدایی ندارد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید قرارداد بازیکنان بالای 30 سال را فصل به فصل تمدید کند و این سیاست در مورد لوکا مودریچ نیز اعمال شده است. چند ماه قبل بود که این باشگاه اعلام کرد برای حفظ این بازیکن به مدت یک فصل دیگر به توافق رسیده است. اما لوکا مودریچ در این چند ماه به قدری در ترکیب رئال مادرید درخشان ظاهر شده که سایت گل مدعی شد ممکن است دوران فوق العاده حضور این بازیکن در پایتخت اسپانیا به مدت یک سال دیگر نیز تمدید شود.

 

1593129

 

قرارداد فعلی این هافبک کهنه کار در پایان این فصل به پایان می رسد، اما لوکا مودریچ در سن 36 سالگی امیدوار است یک فصل دیگر با رئال مادرید بازی کند و در واقع در انتظار شنیدن پیشنهاد باشگاه برای تمدید قرارداد است. در صورت رخ دادن این اتفاق در حین برگزاری جام جهانی نیز شاهد حضور این بازیکن در مادرید خواهیم بود. لوکا مودریچ که در سال 2012 و با اصرار ژوزه مورینیو لباس رئال مادرید را به تن کرد، در این یک دهه به همه افتخارات ممکن دست یافته و حتی در سال 2018 بالاتر از ستاره هایی چون لیونل مسی و کریستیانو رونالدو، جایزه توپ طلا را نیز از آن خود کرد.

 

اما در صورت جدایی از رئال مادرید و عدم تمایل این باشگاه به تمدید قرارداد با لوکا مودریچ  برای یک فصل دیگر، اخباری در مورد احتمال بازگشت این بازیکن به لیگ برتر انگلیس در مورد ستاره سابق تاتنهام مطرح شده است. همچنین شایعاتی در مورد احتمال رفتن مودریچ به تیم هایی از لیگ ایالات متحده آمریکا و قطر نیز در حال افزایش است.

دیدگاه‌ها