کد خبر : 1786176 | 25 مهر 1400 ساعت 20:47 | 37.9K بازدید | 7 دیدگاه

آغاز مذاکرات دو غول لیگ برتر برای جذب ستاره یووه

کالچو مرکاتو مدعی شد مینو رایولا، مدیر برنامه های ماتیاس دی لیخت، مذاکرات خود را با دو باشگاه چلسی و منچسترسیتی آغاز کرده است.

آغاز مذاکرات دو غول لیگ برتر برای جذب ستاره یووه

به گزارش "ورزش سه"، بعد از نمایش های درخشان و فوق العاده ماتیاس دی لیخت در ترکیب آژاکس بود که چشم بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی به جذب این بازیکن دوخته شد اما نهایتاً این یوونتوس بود که گوی سبقت را از سایر رقبا بود و موفق شد مدافع هلندی را به خدمت بگیرد.

 

دی‌لیخت در ماه های ابتدایی حضور خود در بیانکونری روزهای خوبی را تجربه نکرد و اشتباهات این بازیکن باعث شد انتقادات زیادی نسبت به او مطرح شود اما مدافع هلندی رفته‌رفته فرم خوب خود را به دست آورد و حالا به یکی از بازیکنان کلیدی و مهم یووه تبدیل شده است.

 

 

1647321

 

 

با این حال طی ماه‌های اخیر برخی گزارش‌ها حاکی از آن بوده که ماتیاس دی لیخت به دنبال تجربه کردن یک چالش جدید است و به همین خاطر ممکن است از یوونتوس جدا شود؛ با این حال قرارداد این ستاره هلندی با بانوی پیر تا سال 2024 اعتبار دارد و بعید به نظر می رسد که یووه به این راحتی‌ها اجازه جدایی او را صادر کند.

 

در همین راستا کالچو مرکاتو ادعای قابل توجهی را در رابطه با ماتیاس دی لیخت مطرح کرده است. بر اساس گزارش این منبع مینو رایولا، مدیر برنامه‌های مدافع هلندی، مذاکرات خود را با دو تیم منچستر سیتی و چلسی آغاز کرده و اصلا بعید نیست که توافق برای حضور او در یکی از این دو تیم حاصل شود. در عین حال کالچو مرکاتو تاکید کرده که یوونتوس حاضر نیست با کمتر از 150 میلیون یورو مدافع جوان و آینده دار خود را به فروش برساند.

دیدگاه‌ها