کد خبر : 1786183 | 25 مهر 1400 ساعت 21:29 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

خاتون بم به دنبال هشتمین قهرمانی؛

استارت پرافتخارترین تیم فوتبال زنان برای فصل جدید

تیم شهرداری بم حالا با نامی جدید قرار است در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال زنان ایران شرکت کند.

به گزارش "ورزش سه" در طول 13 فصل برگزاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال زنان ایران، یکی از تیم‌های شرکت‌کننده در این تورنمنت، شهرداری بم بوده است، تیمی که حالا با 7 عنوان قهرمانی، بهترین تیم لیگ فوتبال زنان شناخته می‌شود و از حیث افتخار، پرافتخارترین تیم در عرصه فوتبال زنان ایران است.

 

بمی‌ها که با مرضیه جعفری سالهاست همکاری می‌کنند، برای لیگ چهاردهم هم این سرمربی باتجربه را در کنار خود دارند؛ به دلیل مشکلات مالی شهرداری بم، این تیم تغییر اسپانسر داده و قرار است در فصل جدید با نام خاتون بم شرکت کند. بمی‌ها پس از ناکامی در تکرار پوکر قهرمانی در فصل گذشته و اتفاقات تراژیکی که برای فرزند مرضیه جعفری رخ داد و باعث شد تا شهرداری سیرجان به قهرمانی برسد، عزمشان را جذب کردند تا بار دیگر به عنوان قهرمانی لیگ برسند.

 

 

1655111

 

 

 

با اعلام سرمربی خاتون بم، از روز گذشته تمرینات این تیم برای فصل جدید آغاز شده و قرار است اردوی آماده‌سازی را هم شاگردان جعفری پیش از آغاز فصل جدید لیگ برتر سپری کنند.

 

مرضیه جعفری با اعلام این خبر گفت: دور جدید تمرینات پیش فصل تیم از روز گذشته در شهرستان بم آغاز شده و بدون تعطیلی تا آغاز مسابقات فصل جدید لیگ کوثر ادامه خواهد داشت.

 

وی با اشاره به حضور بازیکنان ملی پوش در تمرینات خاتون بم افزود: ملی پوشان ما به جز دو نفر همگی به جمع تمرینات ما اضافه شدند و دو بازیکن دیگر هم پس از پایان مرخصی شخصی به تیم ملحق خواهند شد.

 

جعفری در خاتمه گفت: قصد داریم قبل از شروع مسابقات فصل، اردوی تدارکاتی را احتمالاً در اصفهان برگزار کرده و با چند مسابقه تدارکاتی به استقبال فصل جدید مسابقات لیگ فوتبال بانوان (لیگ کوثر) برویم.

دیدگاه‌ها