کد خبر : 1786187 | 25 مهر 1400 ساعت 21:00 | 4K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی پرگل گیتی پسند و سن‌ایچ در لیگ برتر فوتسال

تیم‌های گیتی پسند اصفهان و سن ایچ ساوه با ۶ گل حریفان خود را شکست دادند.

پیروزی پرگل گیتی پسند و سن‌ایچ در لیگ برتر فوتسال

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، روز دوم هفته پنجم لیگ برتر فوتسال عصر امروز با دیدار حساس تیم‌های گیتی‌پسند و کراپ الوند آغاز شد. در این دیدار که به دلیل حضور بازیکنان ملی‌پوش در دو تیم جذاب و دیدنی دنبال شد شاگردان محمد کشاورز در تیم گیتی‌پسند شکست سنگینی را به مهمان خود تحمیل کردند. گیتی پسندی‌ها در این دیدار با ارائه یک بازی برتر با نتیجه ۶ بر ۲ نماینده الوند را در هم کوبیدند تا به یک برد پرگل دیگر دست پیدا کنند. علی اصغر حسن زاده سه گل، سعید عباسی، مهدی کریمی و سپهر محمدی برای گیتی‌پسند و علی عابدین و مسلم اولادقباد برای نماینده الوند در این دیدار گلزنی کردند.

 

در دیگر بازی امروز سپاهان اصفهان در خانه شهروند ساری از سد میزبان خود گذشت. شاگردان باغبانباشی در سالن سید رسول حسینی با نتیجه ۳ بر یک شهروند ساری را شکست دادند و به میانه جدول صعود کردند.

 

در قم سن ایچ ساوه پس از اینکه دروازه‌اش باز شد جشنواره گل به راه انداخت و با یک برد پرگل ضمن شکست دادن میزبان خود بار دیگر صدر جدول را پس گرفت و به پنجمین پیروزی خود دست یافت. در این بازی تقابل محسن حسن زاده با تیم سابقش جذاب و دیدنی بود و در نهایت این بازی را سن ایچ با نتیجه ۶ بر یک به سود خود خاتمه داد.

 

راگای شهرری نیز که اخیراً هدایت خود را به کاظم صادقی سپرده در مصاف با فولاد زرند ایرانیان نمایش بهتری ارائه داد و جدال پایین جدولی ها را با پیروزی سه بر یک به سود خود خاتمه داد تا اولین برد. این فصل خود را جشن بگیرد.

دیدگاه‌ها