کد خبر : 1786206 | 25 مهر 1400 ساعت 23:40 | 39.3K بازدید | 3 دیدگاه

فابرگاس:

مسی به‌ من گفته بود همه‌چیز آماده تمدید با بارسا است

سسک فابرگاس، ستاره سابق بارسلونا، روایت جدیدی را از جدایی لیونل مسی از این باشگاه مطرح کرد.

مسی به‌ من گفته بود همه‌چیز آماده تمدید با بارسا است

به گزارش "ورزش سه"، با وجود اینکه زمان زیادی از جدایی لیونل مسی از بارسلونا و پیوستن این فوق ستاره آرژانتینی به پاری‌سن‌ژرمن گذشته اما هنوز در این باره صحبت های زیادی مطرح می شود؛ در واقع جدایی برنده شش باره توپ طلا از باشگاه کاتالانی برای هواداران بارسا بسیار تلخ بود و هنوز هم بسیاری از آنها نمی‌توانند این مسئله را باور کنند.

 

سسک فابرگاس، هم تیمی سابق لیونل مسی در بارسلونا و یکی از دوستان صمیمی این بازیکن حالا در مصاحبه‌ای روایت جدیدی را از جدایی فوق‌ستاره آرژانتینی مطرح کرده است. او در این باره گفت: " من در تابستان با مسی در تعطیلات بودم و او به من گفت که همه چیز آماده است تا قراردادش را تمدید کند. مسی پنج روز بعد به من گفت که باشگاه به او گفته تمدید قرارداد غیرممکن است و به او اطلاع داده که باید تیم را ترک کند."

 

 

1530708

 

 

گزارش هایی وجود دارد مبنی بر اینکه فوق ستاره آرژانتینی هنوز هم از جدایی از بارسلونا بسیار ناراحت است و خودش هم دوست نداشته که این اتفاق رخ دهد. سسک فابرگاس در ادامه پیرامون اینکه جدایی از بارسلونا برای لیونل مسی چقدر اتفاق دشواری بوده نیز گفت: "برای من به عنوان دوست و رفیق او این یک لحظه دردناک و ناراحت کننده بود زیرا می دانستم که مسی چقدر می‌خواهد در بارسلونا بماند."

دیدگاه‌ها