کد خبر : 1786243 | 26 مهر 1400 ساعت 10:17 | 16.4K بازدید | 3 دیدگاه

کومان: من همیشه به کوتینیو باور داشته‌ام

رونالد کومان، سرمربی بارسلونا، پس از پیروزی تیمش برابر والنسیا به تمجید از عملکرد فیلیپه کوتینیو پرداخت.

کومان: من همیشه به کوتینیو باور داشته‌ام

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در هفته نهم لالیگا به مصاف والنسیا رفت و کوتینیو که از ابتدای بازی روی نیمکت قرار داشت در دقیقه 59 به جای آنسو فاتی وارد زمین بازی شد. او در نهایت موفق شد گل سوم تیمش را نیز وارد دروازه حریف کند تا بارسا با قاطعیت پیروز میدان باشد.

این اولین گل این بازیکن برزیلی در لیگ اسپانیا پس از اواخر سال 2020 بود، چرا که او در طول این مدت به دلیل مصدومیت از میادین دور بود اما حالا به شرایط آرمانی برگشته و همین باعث شده که این سرمربی هلندی به تمجید از عملکرد او بپردازد.

 

1655274

 

کومان در کنفرانس خبری پس از بازی در پاسخ به سوالی درباره عملکرد کوتینیو و تاثیرش بر بازی پس از ورود به میدان گفت:« همه چیز خوب بود. وقتی او وارد بازی شد، عملکرد خوبی را به نمایش گذاشت. ما با آزادی عمل او توانستیم بازی را بهتر کنترل کنیم. او می‌داند چطور باید دروازه حریف را باز کند. کوتینیو گام مهمی برداشته چون من همیشه به او باور داشته‌ام. او از نظر فیزیکی نیز روز به روز بهتر می‌شود.»

آنسو فاتی نیز شب گذشته در ترکیب اصلی قرار گرفت و موفق شد نمایش خوبی را از خود ارائه دهد. کومان در این باره گفت:« شرایط درباره آنسو نیز همینطور است. او بازیکن مهمی است چون از کیفیت بالایی برخوردار است و با سن کم تجربه زیادی دارد. ما می‌خواهیم دقایق بیشتری به او بازی بدهیم و او از نظر فیزیکی هم بهتر خواهد شد تا به تیم کمک کند. مسئله کیفیت او نیست، بلکه همه چیز مربوط به مسائل آمادگی فیزیکی است.»

دیدگاه‌ها