کد خبر : 1786246 | 26 مهر 1400 ساعت 10:40 | 5.5K بازدید | 2 دیدگاه

روز سرنوشت ساز برای آینده مربی امارات

فدراسیون فوتبال امارات امروز جلسه ای را با محوریت بررسی عملکرد سرمربی خود برت فان مارویک برگزار می کند.

روز سرنوشت ساز برای آینده مربی امارات

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه امارات الیوم در شماره امروز خود نوشت: امروز هیئت مدیره فدراسیون فوتبال امارات در مقر خود در دبی جلسه ای به ریاست شیخ راشد بن حمید النعیمی رئیس فدراسیون برگزار می کند. اگرچه فدراسیون فوتبال جزئیات بیشتری در مورد دستور کار این جلسه ارائه نکرده، اما نتایج نامطلوب اخیر تیم ملی در مرحله مقدماتی جام جهانی و همچنین سرنوشت برت فان مارویک سرمربی تیم ملی در دستور کار جلسه قرار دارد.

 

این روزنامه در ادامه نوشته است: انتظار می رود که فدراسیون فوتبال با تصمیمات فوری و قاطع، با هدف پایان دادن به بحرانی که تیم دارد، به این مشکلات پایان دهد. به دلیل ناکامی های مداوم در کسب نتایج مطلوب و از دست رفتن 9 امتیاز و کسب تنها سه امتیاز از چهار مسابقه ای که تیم ملی تاکنون انجام داده، این جلسه برگزار می شود. با شکست برابر ایران و کسب سه مساوی مقابل لبنان، سوریه و عراق، وضعیت امارات در این گروه پیچیده شد.

 

این روزنامه در پایان نوشت: عموم مردم امارات و همچنین کارشناسان ورزشی از نتایج این تیم در دوره اخیر عصبانی شدند، به ویژه آنکه از چهار بازی برگزار شده، سه مورد آن در امارات و در حضور هواداران برگزار شد، در حالی که تیم فان مارویک تنها یک بازی را خارج از خانه و مقابل سوریه انجام داد.

دیدگاه‌ها