کد خبر : 1786248 | 26 مهر 1400 ساعت 10:49 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

ملایی: امیدوارم ورزش همگانی مورد توجه قرار بگیرد

رئیس فدراسیون همگانی گفت: امیدوارم در چهار سال آینده انشالله ورزش همگانی به عنوان اولویت ورزش کشور مورد توجه قرار بگیرد.

ملایی: امیدوارم ورزش همگانی مورد توجه قرار بگیرد
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، افشین ملایی، رئیس فدراسیون همگانی در حاشیه مراسم هفته تربیت بدنی گفت: این هفته را به آحاد ملت تبریک می‌گویم. ما با حضور دولت آقای رئیسی امیدواریم نگاه جدیدی به  ورزش همگانی و ورزشی که سلامت 83 میلیون ایرانی را  تضمین می‌کند، داشته باشد. ما این نوید را از صحبت‌های سجادی شنیدیم و در چهار سال  آینده انشالله ورزش همگانی به عنوان اولویت ورزش کشور مورد توجه قرار می‌گیرد.
 

وی افزود: قطره‌ای از فعالیت‌های علمی و جذاب کشور را مشاهده کردید و امیدوارم با حضور دکتر سجادی و معاونت وی چنین رویدادهایی را در سراسر کشور به میزان کافی برای ایجاد زمینه مشارکت مردم استفاده کنیم تا مشکل کم تحرکی در ورزش را برطرف کنیم و بانوان عزیز شادابی بیشتری را تجربه کنند.

 

ملایی تصریح کرد: فدراسیون ورزش‌های همگانی با 63 انجمن، کمیته و گروه دارای جذابیت‌های انحصار به فردی است که ما فقط توانستیم 12 ایستگاه را با توجه به قابلیت‌‌های اجرا، به نمایش بگذاریم و امیدوارم بتوانیم تمام توان و ظرفیت فدراسیون را در تمام استان‌ها با کمک وزیر ورزش که نگاه علمی دارند، شاهد باشیم.

دیدگاه‌ها