کد خبر : 1786257 | 26 مهر 1400 ساعت 11:20 | 22.6K بازدید | 0 دیدگاه

حسینی: طوری نتیجه می‌گیریم ما را تحسین کنید

مهاجم آلومینیوم اراک امید زیادی به موفقیت تیمش در لیگ بیست و یکم دارد.

به گزارش "ورزش سه"، ساسان حسینی، مهاجم تیم آلومینیوم اراک در مورد حضور در فصل جدید با پیراهن این تیم گفت: از پیوستن به آلومینیوم اراک خیلی خوشحال هستم. تیم بسیار خوبی دارم و امیدوارم که بتوانیم یک فصل خوب را برای هواداران اراکی رقم بزنیم.

 

وی در پاسخ به این سوال که چه رتبه ای را برای آلومینیوم در لیگ بیست و یکم پیش بینی می کند تاکید کرد: رقابت در لیگ برتر ایران بسیار نزدیک است. به غیر از دو سه تیم که هزینه های سنگینی کرده اند، سایر تیم ها تقریبا به هم نزدیک هستند. تیم ما برای این رقابت فشرده کاملا آماده است و مطمئنم که طوری نتیجه می‌گیریم ما را تحسین کنید.

 

1653474

 

مهاجم فصل گذشته نفت مسجدسلیمان که 8 گل برای این تیم به ثمر رساند انگیزه زیادی دارد که بتواند در فصل جدید برای تیم جدید خود هم خوش بدرخشد. او در ادامه گفت و گویش افزود: خدا را شکر فصل گذشته عملکرد قابل قبولی داشتم و امسال به دنبال این هستم که بتوانم بهتر از سال قبل باشم و در خط حمله تیم آلومینیوم جواب اعتماد آقای خطیبی را بدهم.

 

حسینی با بیان اینکه بازی سختی مقابل پدیده در هفته اول خواهیم داشت گفت: شروع فصل یک بازی سخت در پیش داریم. باید در مشهد مقابل پدیده به میدان برویم. از وقتی که به تمرینات آلومینیوم اضافه شده ام تمرینات مان را بسیار منظم و خوب انجام می دهیم و امیدوارم که بتوانیم با نکاتی که آقای خطیبی و دستیارانش طی روزهای آتی در مورد حریف به بازیکنان گوشزد می کنند، با یک نتیجه خوب مشهد را ترک کنیم.

دیدگاه‌ها