کد خبر : 1786259 | 26 مهر 1400 ساعت 11:23 | 11.9K بازدید | 2 دیدگاه

نام نفرات آینده تیم ملی را از لیست ما یادداشت کنید!

تیم والیبال تازه‌تاسیس آذرباتری ارومیه با وجود پایان رساندن فصل پیش لیگ برتر با ضعیف ترین نتیجه ممکن، بنا به گفته مسوولان، برای حضوری قدرتمند طی فصل آینده لیگ برتر برنامه ریزی کرده و حالا قول رتبه تک رقمی می‌دهند.

نام نفرات آینده تیم ملی را از لیست ما یادداشت کنید!

به گزارش "ورزش سه"، آذرباتری ارومیه تیم والیبال تازه تاسیسی است که در سطح اول لیگ ماندگار شده و برای فصل پیش رو از مدت‌ها قبل برنامه ریزی کرده است. از آنجایی که والیبال برای ارومیه‌ای‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است با حضور این تیم شرایطی مهیا شده تا جوانان بیشتری بتوانند خود را در والیبال کشور مطرح کنند. سرپرست آذرباتری در مورد شرایط این تیم می‌گوید و در مهم‌ترین بخش از صحبت‌هایش مدعی است نفرات جوان تیمش در آینده ملی پوش خواهند شد. سالار پاسبانی، سرپرست تیم والیبال آذرباتری ارومیه در ابتدا در مورد شرایط تیم‌شان گفت: به لطف پروردگار امسال با توجه به شرایطی که پیش آمد توانستیم دومین سهمیه شهر عاشقان والیبال را در این شهر حفظ کنیم و به همه هواداران این قول را می‌دهیم که امسال با کسب نتایج قابل قبول رتبه تک رقمی در پایان فصل در جدول مسابقات داشته باشیم. 

 

سرپرست آذرباتری در خصوص نحوه آماده سازی تیم‌شان گفت: اردوی پیش فصلی را در شهر گرگان به مدت هشت روز داشتیم و پس از شرکت در مسابقات چهار جانبه گرگان یک بازی تدارکاتی هم با تیم پیکان در شهر تهران برگزار کردیم. سپس دو بازی دوستانه هم در سالن غدیر ارومیه با تیم شهرداری ارومیه برگزار کردیم که در این دیدارها تیم شهرداری ارومیه با ترکیب اصلی خود به جز صابر کاظمی و علیرضا بهبودی که بعنوان یار کمکی در اختیار تیم فولاد سیرجان ایرانیان در مسابقات جام باشگاه های آسیا بودند پا به میدان گذاشت که در بازی نخست سه بر صفر به پیروزی رسیدیم و در بازی دوم هم با وجود اینکه بازی پنج گیمه شد بخاطر بی تجربگی و جوان بودن بازیکنانمان نتیجه را سه بر دو به شهرداری ارومیه واگذار کردیم که در این دیدار بازیکن ارزنده تیم ملی کشورمان علی اصغر مجرد دچار آسیب دیدگی از ناحیه آشیل مچ پا شد و برای او آرزوی موفقیت و سلامت روز افزون را دارم. 

 

او ادامه داد: طبق برنامه اعلامی توسط کمیته برگزاری رویدادهای فدراسیون والیبال در چهار هفته ابتدایی شروع لیگ سه بازی خارج از خانه با تیم های سیرجان قهرمان آسیا، رفسنجان و گنبد خواهیم داشت و در هفته دوم در سالن غدیر به مصاف تیم مدعی پیکان خواهیم رفت که در این مورد هم یک گلایه‌ای از فدراسیون والیبال و کمیته برگزاری رویدادها بخاطر برنامه سنگینی که برای تیم آذر باتری در نظر گرفته شده داریم. باشگاه آذر باتری امسال با توجه به افزایش بودجه خود به نسبت سال قبل در ترکیب خود علاوه بر بازیکنانی که سابقه چندین سال بازی در لیگ برتر را دارند از بازیکنان بومی بهره گرفته و در آینده نزدیک به بازیکنان بزرگی از شهر ارومیه تبدیل خواهند شد و اسامی این بازیکنان را من به هواداران والیبال ایران تاکید می‌کنم که از الان در ذهنشان داشته باشند که در آینده مطمئنا این بازیکنان جزو بازیکنان فیکس و اصلی تیم ملی ایران خواهند بود. 

 

پاسبانی همچنین گفت: رسالت باشگاه آذر باتری خدمت به آینده جامعه والیبال بوده و بدین سان هفتاد درصد بازیکنان تیم را بازیکنان بومی تشکیل دادند که همین امر یکی از دلایل موافقت فدراسیون والیبال و دکتر داورزنی با حضور این تیم در لیگ برتر سال ۱۴۰۰ بود. تیم والیبال آذر باتری امسال جوان ترین تیم لیگ برتر نیز هست. بدین سان که در لیست بیست نفره خودش فقط ۹ بازیکن بزرگسال دارد و بقیه بازیکنان سهمیه امید جوانان و نوجوانان هستند که با میانگین سنی بیست و یازده ماه و میانگین قدی ۱۹۹ در مسابقات حضور پیدا خواهند کرد. در پایان با اشاره به نگین های والیبال ایران امیدوارم شرایط مورد نظر ستاد ملی کرونا فراهم شود و تا بتوانیم از ظرفیت هیجان انگیز حضور هواداران بهره‌مند گردیم.

دیدگاه‌ها