کد خبر : 1786260 | 26 مهر 1400 ساعت 11:28 | 20.8K بازدید | 0 دیدگاه

یک تیم دوست داشتنی و یک تماشاگر (عکس)

سرانجام و به هر زحمتی که شد شاهین شهرداری بوشهر در یکی دو روز مانده به شروع بازی های لیگ یک جمع و جور شد و در فصل جدید بازی های لیگ یک به میدان آمد.

یک تیم دوست داشتنی و یک تماشاگر (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اگر چه شاهین شهرداری بوشهر در هفته نخست بازی ها در خانه نتیجه را دو بر یک به تیم آماده قشقایی شیراز واگذار کرد اما برای بوشهری ها به خصوص تماشاگران شاهین خوشحال کننده بود که تیم منحل نشد، چرا که شهرداری بوشهر تصمیم گرفته بود مزایده تیم را یک روز بعد از شروع بازی ها برگزار کند اما با ورود استاندار به ماجرا و کمک 5 میلیارد تومانی به تیم در نهایت شاهین در فاصله یک دو روز مانده به شروع بازی ها با بازیکنان فصل گذشته برای حضور در مسابقات آماده شد. 

 

این تیم بر خلاف آنچه که تصور می شد در هفته نخست با مهدی رجب زاده به میدان نیامد و هدایت این تیم به یک مربی بومی یعنی مهدی قنبری محول شد. بااین حال طرفداران شاهین امیدوارند شهرداری همانند فصل گذشته به حمایت خود از شاهین ادامه دهد تا این تیم بار دیگر برای صعود به لیگ برتر تلاش کند چرا که موفقیت در لیگ یک تنها با صعود به لیگ برتر معنی پیدا می کند. اعضای شورای شهر بوشهر که دستخوش تغییر شده اند خیلی مایل به حمایت از تیم شاهین نیستند و می گویند وزارت کشور به آنها اجازه حمایت از تیم شاهین را نمی دهد. این در حالی است که در سراسر کشور خیلی از تیم ها با حمایت شهرداری در لیگ های ورزشی حضور دارند. 

 

شاهین شهرداری بوشهر در هفته نخست بیشتر با حضور جوان ها به میدان آمد. البته این فرصت برای شاهین شهرداری بوشهر مهیا است که بازیکنان جدیدی را به ترکیب اضافه کند به این خاطر که هنوز فصل نقل و انتقالات به پایان نرسیده است. نکته جالب در بازی هفته نخست شاهین شهرداری بوشهر در برابر قشقایی شیراز حضور یک تماشاگر در جایگاه ویژه و تشویق شاهین شهرداری بوشهر بعد از گلزنی بود.

 

1655308

دیدگاه‌ها