کد خبر : 1786262 | 26 مهر 1400 ساعت 11:24 | 11.9K بازدید | 23 دیدگاه

یونایتد تصمیمی برای اخراج سولسشر ندارد

مدیران باشگاه منچستریونایتد کاملا از اوله گونار سولسشر حمایت می‌کنند و تصمیمی برای اخراج او ندارند.

یونایتد تصمیمی برای اخراج سولسشر ندارد

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی شیاطین سرخ پس از شکست برابر لسترسیتی در روز شنبه، هفته‌های دشواری را پیش رو خواهد داشت چرا که پیش از این نیز برابر اورتون به تساوی رسیده و در هفته قبل از آن برابر استون ویلا شکست خورده بود.

آنها در دیدار خانگی برابر ویارئال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان نیز در آستانه کسب یک تساوی دیگر بودند که کریستیانو رونالدو با گلی که در دقایق پایانی به ثمر رساند باعث شد که این تیم با نتیجه 1-2 به برتری برسد و شانس صعود به مرحله بعدی را از دست ندهد.

تمامی این اتفاقات باعث شده که بسیاری از هواداران از نتایج تیم‌شان ناامید شده و خواهان اخراج اوله گونار سولسشر باشند اما با این حال، مدیران یونایتد کاملا از سرمربی این تیم حمایت می‌کنند و تصمیمی برای برکناری او ندارند.

 

1636368

 

سان اسپورت مدعی شده که مدیران این باشگاهی از مسیری که او تیم را در آن قرار داده و پیش می‌برد راضی هستند. یونایتد این مربی را به عنوان پروژه‌ای بلندمدت می‌بیند و کاملا از مسیری که او برای پیشرفت در آن تلاش می‌کند حمایت می‌کند تا شرایط به صورتی پیش برود که این تیم توانایی رقابت برای کسب عنوان قهرمانی را داشته باشد.

فشارهای هفته‌های اخیر بر سولسشر بیش از پیش شده چرا که این باشگاه هزینه‌های زیادی را برای خرید بازیکنان تراز اول در تابستان امسال انجام داد و ستاره‌هایی چون رافائل واران، جیدون سانچو و کریستیانو رونالدو را به خدمت گرفت.

به نظر می‌رسد که دیدارهای دشوار بعدی تاثیر زیادی روی آینده این مربی نروژی در اولدترافورد خواهد داشت. آنها این هفته در لیگ قهرمانان میزبان آتالانتا هستند و پس از آن باید در لیگ برتر به مصاف لیورپول و تاتنهام بروند.

دیدگاه‌ها