کد خبر : 1786272 | 26 مهر 1400 ساعت 12:23 | 56.1K بازدید | 30 دیدگاه

پوستر عجیب و شهرت پسر 11 ساله آرژانتینی

روایت کریستیانویی که می‌خواست لیونل شود!

کریستیانو سانس پسری است که نامش از کریستیانو رونالدو گرفته شد اما در نهایت شیفته لیونل مسی شد.

به گزارش "ورزش سه"، آریل سانس و ونسا، همسرش، سال 2011 در مادرو تصمیم گرفتند که نام کریستیانو را به یاد رونالدو برای پسرشان انتخاب کنند. یازده سال بعد، این پسر دیوانه فوتبال است و مسی را به عنوان الگویش انتخاب کرده است. 


او با پوستری در دست در مقابل یکی از ساختمان‌های فدراسیون فوتبال آرژانتین ظاهر شده و به خاطر تصمیم والدینش از مسی عذرخواهی کرد. این پسر 11 ساله  که در حال حاضر در راسینگ توپ می‌زند به همراه مادرش گفتگوی جالبی را با سایت اوله انجام داده‌اند. 

 

ایده پوستر چطور به ذهنیت رسید؟
ونسا: روزی که این عکس منتشر شد، من در حال بازگشت از تمرین به خانه با پسر بزرگترم بودم. همسرم پیامی فرستاد و گفت که در ساختمان فدراسیون فوتبال هستند. این موضوع برایم عجیب نبود چون آنها پیش از این به من گفته بودند که می‌خواهند مسی را ببینند. کمی پس از آن بود که پیامی از سوی خواهرزاده و دوستان دخترم دریافت کردم که می‌گفتند عکسی از کریستیانو همه جا پخش شده و آن را برایم فرستادند. در آن زمان بود که متوجه شدم. او این کار را در حال صحبت با پدرش و زمانی که از در ساختمان وارد شدند انجام داد. پیش از آن نیز بدون این که من بفهمم در این باره با خواهرم صحبت کرده بود. این خبر از طریق شبکه‌های اجتماعی به دست من رسید. 
کریستیانو: این اتفاق برای من افتاد چون این نام را دارم و یکی از معدود افرادی هستم که این نام را دارم (می‌خندد). من می‌خواستم مسی را هم ببینم. از خاله‌ام خواستم که این کار را بدون اطلاع مادرم برای من انجام دهد. کمی بعد او عکس را دید و متوجه شد چون آنها عکس من در حالی که پوستر را در دست داشتم برای او فرستاده بودند. 

 

در آخر توانستی مسی را ببینی؟
کریستیانو: متاسفانه نه.

 

1655330

 

ونسا، چطور به فکرت رسید نام او را کریستیانو بگذاری؟
من واقعا فوتبال را دوست دارم و هر بازی را نگاه می‌کنم. من همیشه عاشق فوتبال بودم. در آن زمان تبلیغ شامپویی پخش می‌شد که رونالدو در آن حضور داشت. قرار بود نام فرزندم بنجامن باشد و دو روز پیش از این که به دنیا بیاید در حال آماده کردن کمدش بودم و به صحبت این بازیکن پرتغالی در تلویزیون گوش می‌کردم. با فریاد از همسرم پرسیدم که آیا می‌توانیم نام او را کریستیانو بگذاریم و او گفت هرکاری دوست داری بکن. او نمی‌خواست به من گوش کند (می‌خندد). دو روز بعد وقتی او به دنیا آمد، من نامش را کریستیانو بنجامن گذاشتم و تمامی کسانی که برای دیدن من به بیمارستان آمدند شگفت‌زده شدند و پرسیدند چطور چنین اتفاقی رخ داد؟ هیچکس چیزی نمی‌دانست. همه چیز برای او اینطور پیش رفت.
همسرم عاشق فوتبال است اما مسی غیرقابل دسترسی است، او بهترین است. از نظر او هرکس حرف بدی درباره مسی بزند چیزی از فوتبال نمی‌داند. 

 

آیا کریستیانو فوتبال نگاه می‌کرد؟
او از وقتی کوچک بود فوتبال بازی می‌کرد چون برادر بزرگترین هم مشغول این کار بود و همراهی‌اش می‌کرد. فوتبال همه چیز است. او هنوز راه نمی‌رفت اما توپ داشت و هرگز با چیز دیگری بازی نمی‌کرد. چند روز قبل تمرین داشت و ناراحت بود چون می‌خواست بازی پاری سن ژرمن را ببیند. سوار ماشین شد و بازی را از روی تلفنش تماشا کرد. فکر می‌کنم حدود نیم ساعت را از دست داده بود. بقیه بچه‌ها کارتون می‌بینند اما او اینطور نیست و فقط فوتبال نگاه می‌کند.
او یک سال است در تیم راسینگ حضور دارد. کارش را در ریور شروع کرد و در آنجا تمرین می‌کرد اما وقتی باشگاه جایش را عوض کرد خیلی به ما دور شد. بنابراین کریستیانو به بنفیلد رفت، یک سال در انجا بود و حالا در راسینگ است و از این موضوع رضایت دارد.

 

کریس، تو دوست داری نامت را لیونل بگذاری؟
من واقعا اسمم را دوست دارم اما دوست دارم نام خودم را لیونل بگذارم.

 

کدام ویژگی او را دوست داری؟
همه چیز، وقتی دریبل می‌زند و وقتی سرعتش را تغییر می‌دهد. 

 

تا به حال بازی او را از نزدیک دیدی؟
نه، هنوز نه، سعی کردم در مسابقات انتخابی به ورزشگاه بروم اما نتوانستیم بلیت بگیریم.

 

اولین خاطره‌ات از مسی چیست؟
فکر می‌کنم اولین باری که بازی او را دیدم در جام جهانی 2014 بود. چیزی که به یاد دارم اما این خاطره در آخر غمگین بود.

 

شبیه چه بازیکنی هستی؟
آنخل دی‌ماریا یا حالا که به عنوان شماره 9 بازی می‌کنم دوست دارم شبیه سوارز باشم. 

 

تو طرفدار ریور هستی، الگویت کدام بازیکن است؟
پیتی مارتینز. 

 

تمام بازی‌های مسی را می‌بینی؟
بله، چند روز قبل از خواب بیدار شدم تا بازی او را ببینم که هشت صبح برابر رن بازی داشت اما از این شکست بسیار ناراحت شدم.

دیدگاه‌ها