کد خبر : 1786274 | 26 مهر 1400 ساعت 12:32 | 19.5K بازدید | 5 دیدگاه

ماجرای شکایت از تراکتور پیچیده‌تر از قبل

درخواست ویژه منصوریان از عزیزی خادم

علیرضا منصوریان با ارسال درخواستی به رییس فدراسیون فوتبال خواستار رعایت عدالت در پرونده شکایتش از باشگاه تراکتور شد.

درخواست ویژه منصوریان از عزیزی خادم

به گزارش "ورزش سه" ماجرای شکایت علیرضا منصوریان و دستیارانش از باشگاه تراکتور هر روز پیچیده تر از قبل می‌شود. جمشید نظمی، مدیرعامل این باشگاه تبریزی روز گذشته طی مصاحبه‌ای اعلام کرد با 95 درصد از طلبکاران تراکتور توافق شده و تنها 5 نفر مانده‌اند که دلیل عدم توافق با این نفرات اعتراض تراکتور به حکم صادره است. 


آن 5 نفری که مدیرعامل تراکتور از آن‌ها یاد می‌کند، علیرضا منصوریان به همراه دستیارانش است. این سرمربی به همراه کمک‌های خود فصل گذشته، پس از جدایی از جمع تبریزی‌ها به کمیته تعیین وضعیت فدراسیون مراجعه کرد و شکایتی برای دریافت مطالباتشان انجام داد که رای به نفع علیرضا منصوریان و دستیارانش صادر شد. پس از صدور این رای و با اعتراض باشگاه تراکتور، پرونده به کمیته استیناف برای بررسی بیشتر ارجاع و در آنجا نیز رای صادر شده به نفع کادر فنی تایید و باشگاه تراکتور ملزم به پرداخت کل مبلغ قرارداد این نفرات شد. 


حتی علیرضا منصوریان پرونده خود را به کمیته‌های مربوطه در کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز ارسال کرد و تاییدیه پرداخت کل مبلغ قرارداد را گرفت. با این حکم باشگاه تراکتور تا زمانی که نتواند رضایت منصوریان و دستیارانش را جلب کند، اجازه ثبت قرارداد بازیکن جدید از فدراسیون فوتبال را هم نخواهد گرفت. 


به همین دلیل و پس از اعلام موضع رسمی تراکتور در این خصوص، علیرضا منصوریان طی درخواستی از رییس فدراسیون فوتبال خواستار اجرای عدالت در خصوص شکایت او و دستیارانش از تراکتور با توجه به حکم صادره از سوی کمیته تعیین وضعیت، استیناف و انضباطی شد. سرمربی حال حاضر صنعت نفت طی صحبتی با شهاب الدین عزیزی خادم خواستار حمایت فدراسیون به عنوان متولی فوتبال از مربیان شد تا به این واسطه حقی از افراد فعال در این جامعه ضایع نشود و باشگاه‌های بدهکار اجازه فعالیت به این شکل را به دست نیاورند. 


در نهایت باید دید پرونده شکایت او و دستیارانش که هر روز پیچیده تر از روز قبل می‌شود، چه سرنوشتی خواهد داشت و کدام طرف دعوا پیروز می‌شوند.

دیدگاه‌ها