کد خبر : 1786276 | 26 مهر 1400 ساعت 12:41 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

سپاهان-مس با قاضیان خراسانی؛

مشهد جدال مدعیان لیگ را زیرنظر دارد!

یکی از مهم‌ترین دیدارهای هفته اول لیگ برتر فوتبال ایران را کوبل داوری از مشهد قضاوت خواهند کرد.

مشهد جدال مدعیان لیگ را زیرنظر دارد!

به گزارش "ورزش سه"  داوران هفته اول فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران از سوی کمیته داوران اعلام شدند و مشخص شد که مصاف سپاهان اصفهان و مس رفسنجان که سه‌شنبه 27 مهرماه در ورزشگاه نقش جهان برگزار خواهد شد را مرتضی منصوریان سوت می‌زند.

 

منصوریان 29 ساله که یک داور مشهدی است، از لیگ نوزدهم نامش به جمع فهرست داوران لیگ برتری اضافه شده و حالا در افتتاح بیست و یکمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران ماموریت قضاوت یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته نخست را برعهده دارد.

 

جالب آن‌که همکاران مرتضی منصوریان هم در مصاف سپاهان-مس رفسنجان مشهدی هستند؛ یعقوب سخندان بعد از دو سال تجربه قضاوت در لیگ برتر، قرار است کمک اول منصوریان در مسابقه هفته نخست لیگ برتر در اصفهان باشد. جعفر مهاجر که جزو داوران باتجربه فوتبال ایران در لیگ‌های پایین‌تر است، در دو فصل گذشته تجربه حضور در کوبل داوری لیگ برتر را هم دارد و حالا او قرار است به عنوان کمک داور دوم همراه همشهری خود در بازی حساس اصفهان باشد.

 

مهدی‌ مرجان‌زاده دیگر داور جوان فوتبال ایران که از مشهد معرفی شده، به عنوان داور چهارم دیدار تیم‌های سپاهان و مس رفسنجان از سوی کمیته داوران اعلام شده است تا این مسابقه حساس با کوبل تماماً مشهدی قضاوت شود و باید دید این تیم داوری از استان خراسان رضوی، چه عملکردی را در آغاز فصل جدید رقابت‌ها خواهند داشت.

 

در ادوار برگزاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران داور مشهدی پرشماری قضاوت کردند که می‌توان به محسن قهرمانی، محسن ترکی و رضا سخندان و هم‌چنین حسن کامرانی‌فر اشاره داشت.

دیدگاه‌ها