کد خبر : 1786287 | 26 مهر 1400 ساعت 13:22 | 65.9K بازدید | 24 دیدگاه

مغز متفکر کالدرون در تیم فنی ویسی؛

چالش جدید پرسپولیس و یحیی؛ کینه اسپانیایی (عکس)

شاگردان گل محمدی بعد از شکست تلخ مقابل الهلال باید خود را آماده شروع لیگ و تقابل با فولاد در هفته اول کنند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم پرسپولیس پیش از شروع فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران دو دیدار سنگین را در لیگ قهرمانان آسیا انجام داد. این تیم ابتدا از سد استقلال تاجیکستان گذشت تا حریف الهلال در یک چهارم نهایی شود؛ شاگردان یحیی در برابر حریف عربستانی سه بر صفر شکست خوردند تا حذف تلخی از مسابقات داشته باشند. حال باید این مربی شاگردانش را در فاصله ای کوتاه از نظر فنی و روحی آماده شروع لیگ برتر کند.

 

1655361

 

پرسپولیس اولین بازی خود در لیگ بیست و یکم را روز جمعه مقابل فولاد خوزستان انجام خواهد داد. این تیم باید به اهواز سفر کند و مقابل قهرمان جام حذفی فصل گذشته قرار بگیرد؛ تیمی که بعد از پایان همکاری با جواد نکونام، عبدالله ویسی را به عنوان سرمربی جدیدش انتخاب کرد. روی نیمکت فولاد اما یک چهره بسیار ویژه برای پرسپولیسی ها حضور دارد؛ چهره ای که می تواند تعیین کننده نتیجه بازی هم باشد.

 

1655362

 

خواکین آلبرتو، مربی اسپانیایی که در دوران حضور کالدرون در پرسپولیس به مغز متفکر این تیم تبدیل شده بود و تمرینات سرخ پوشان در ورزشگاه شهید کاظمی بر اساس تفکرات او انجام می شد. او همواره بعد از جدایی از پرسپولیس صحبت های مثبتی در مورد این تیم انجام داده و با توجه به موفقیتش در تیم سرخ پوش پایتخت، همه منتظر هستند تا ببینند رویارویی او با پرسپولیس چه نتیجه ای خواهد داشت.

 

1655363

 

آلبرتو که در دوران حضورش در پرسپولیس صدرنشینی لیگ برتر را تجربه کرد طی هفته های اخیر در کنار عبدالله ویسی، روی بازیکنان فولاد از نظر فنی کارهای زیادی انجام داده و باید دید که یحیی گل محمدی بعد از بازی الهلال چگونه می تواند در برابر فولاد، ویسی و خواکین تیمش را سربلند از زمین خارج کند. این یک چالش بزرگ برای یحیی و تیمش است و باید دید پایان آن به نفع کدام طرف خواهد بود.

دیدگاه‌ها