کد خبر : 1786293 | 26 مهر 1400 ساعت 14:52 | 92.2K بازدید | 32 دیدگاه

سرخیو اگه اینجایی، خودتو نشان بده!

احضار روح راموس، کاپیتان سوژه تمسخر شد (عکس)

روزنامه اکیپ با انتشار ویدیویی کوتاه و طنزآمیز، سرخیو راموس را به یک روح سرگردان در رختکن پی اس جی تشبیه کرد. اتفاقی که بدون شک انگیزه راموس را برای اعاده حیثیت، مضاعف می کند.

احضار روح راموس، کاپیتان سوژه تمسخر شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سرخیو راموس روزهای تاریکی را در پی اس جی پشت سر می گذارد. کاپیتان سابق رئال که به دلیل اختلاف بر سر تمدید قرارداد از این تیم جدا شد و به عنوان بازیکن آزاد به پی اس جی پیوست، هنوز نتوانسته برای پاریسی ها به میدان برود.

راموس سال 2021 تنها در 4 بازی برای رئال به میدان رفته و یورو 2020 را هم با تصمیم لوئیس انریکه سرمربی اسپانیا از دست داد. 

 

 

1653780

 

 

کاپیتان سابق اسپانیا در جریان تمرینات پیش فصل بازهم مصدوم شد و هنوز نتوانسته برای تیم جدیدش به میدان برود. در حالی که به نظر می رسید او کاملا بهبود پیدا کرده و وارد فهرست بازی برابر آنژه خواهد شد، خبر رسید که این اتفاق رخ نخواهد داد.

ابتدا گفته شد خود راموس قصد ریسک کردن ندارد ولی طبق ادعای اکیپ، تیم پزشکی پی اس جی مانع بزرگی سد راه کاپیتان سابق رئال شده است. پزشکان پی اس جی معتقدند بازگشت راموس در این مقطع ممکن است باعث شدت گرفتن مصدومیتش شود و به وی نه مجوز بازی برابر آنژه را دادند و نه سه شنبه برابر لایپزیش به میدان خواهد رفت.

 

 

1649955

 

 

قرار شده راموس 10 روز دیگر نیز انفرادی تمرین کند و سپس وضعیتش دوباره بررسی شود. رنه برادر و ایجنت راموس پنجشنبه گذشته جلسه ای با سران پی اس جی داشت و نگرانی خود را از وضعیت ایجاد شده ابراز کرد ولی در باشگاه به وی اطمینان داده اند که نسبت به راموس خوشبین هستند.

 

 

1655380

 

1655378

 

 

در بدترین روزهای فوتبالی راموس، نشریه اکیپ با انتشار ویدیوی کوتاه به تمسخر وی پرداخت. راموس سوژه شوخی اکیپ شده و در این ویدیو به نام راز، از او به عنوان یک روح تشبیه شده است. در این ویدیو که رپرتاژی از باشگاه پی اس جی است، سه نفر به صحبت در مورد روحی می پردازند که گاهی در رختکن پاریسی ها ظاهر شده و اسپانیایی حرف می زند و هیچکس نمی داند او چه کسی است. روحی با خالکوبی های فراوان روی بدنش که مشخص نیست برای چه در پی اس جی ظاهر می شود.

 

 

1655382

 

1655399

 

1655398

 

 

حتی این سه نفر در انتهای ویدیو بساط روح گیری را هم فراهم می کنند تا بلکه بتوانند راموس را احضار کنند! آنها از خود می پرسند او برای چه به پی اس جی پیوسته و پاسخ می دهند: حتما برای پول.

بدون شک راموس حالا انگیزه ای دوچندان برای اثبات شایستگی هایش در پی اس جی خواهد داشت. او می خواهد نشان دهد که تمام نشده و می تواند در پی اس جی نیز رهبر خط دفاعی باشد. موفق خواهد شد؟

 

 

1655379

 

دیدگاه‌ها