کد خبر : 1786295 | 26 مهر 1400 ساعت 13:49 | 20.9K بازدید | 4 دیدگاه

حمله کاپیتان اینتر به ساری: چرا کار بیلسا را نکردی؟

سمیر هاندانوویچ، کاپیتان اینتر، پس از شکست برابر لاتزیو به شدت از مائوریتزیو ساری، سرمربی حریف، انتقاد کرد.

حمله کاپیتان اینتر به ساری: چرا کار بیلسا را نکردی؟

به گزارش "ورزش سه"، اینتر و لاتزیو روز شنبه در چارچوب مسابقات هفته هشتم لیگ ایتالیا به مصاف یکدیگر رفتند و این بازی در نهایت با نتیجه 1-3 به سود شاگردان مائوریتزیو ساری به پایان رسید.

فلیپه اندرسون، وینگر برزیلی، در حالی گل دوم تیمش را به ثمر رساند و بازی را 1-2 کرد که فدریکو دی‌مارکو، مدافع کناری حریف، هنوز روی زمین بود اما بازیکنان لاتزیو تصمیم گرفتند به بازی ادامه دهند و در نهایت دروازه حریف را باز کردند.

بازیکنان نراتزوری به شدت از این کار اندرسون و سایر بازیکنان لاتزیو عصبانی شدند و سایت کالچومرکاتو مدعی شده که هاندانوویچ به عنوان کاپیتان اینتر پس از پایان بازی در رختکن به شدت به سرمربی حریف اعتراض کرده است.

هندانوویچ از ساری پرسید:« چرا بازیکنانت  را متوقف نکردی؟»

 

1655386

 

اما ساری تاکید کرده که کاری از دستش برنمی‌آمد اما دستش را به سوی بازیکنانش بالا آورده است.

در همین حین دروازه‌بان باتجربه بار دیگر سرمربی سابق یوونتوس و ناپولی را زیر سوال برده و دیدار استون ویلا و لیدز یونایتد را یادآوری کرده که دیداری حساس برای صعود به لیگ برتر در انگلیس بوده است:« تو می‌توانستی همان کاری را انجام دهی که بیلسا انجام داد، بیلسا را به خاطر داری؟»

در تاریخ 28 آوریل 2019 (8 اردیبهشت 1398)، دو تیم لیدز و استون ویلا به مصاف یکدیگر رفته بودند و لیدز موفق شد در حالی که استون ویلا یک یار کمتر داشت دروازه این تیم را باز کند. پس از گل سرمربی آرژانتینی از بازیکنانش خواست تا با توجه به شرایطی که گل در آن به ثمر رسیده بود، به بازیکنان استون ویلا اجازه دهند که گل مساوی را به ثمر برسانند. لیدز با همین گلی که دریافت کرد موفق نشد در آن سال بار دیگر به سطح اول فوتبال انگلیس برگردد و یک سال دیگر برای حضور در لیگ برتر صبر کرد. 

دیدگاه‌ها