کد خبر : 1786296 | 26 مهر 1400 ساعت 14:19 | 19.8K بازدید | 2 دیدگاه

استقبال‌شان بی نظیر بود

می‌خواستم تک تک هواداران بارسا را بغل کنم!

سرخیو آگوئرو از استقبال هواداران بارسا به وجد آمده و ابراز امیدواری کرد که بتواند پاسخ محبت شان را به بهترین شکل در زمین بدهد.

می‌خواستم تک تک هواداران بارسا را بغل کنم!

به گزارش "ورزش سه""، سرخیو آگوئرو دو ماه پیش و قبل از جام خوان گامپر به دلیل مصدومیت تاندون پای راست نتوانست برای بارسا به میدان برود. او به همین دلیل تا پیش از بازی دیشب برابر والنسیا فرصت حضور در میدان با پیراهن بلوگرانا را پیدا نکرده بود ولی بالاخره طلسم شکست.

 

 

1655181

 

 

آگوئرو که 5 روز پیش در بازی دوستانه برابر کورنیا دقایقی توانست بازی کند و یک گل هم به ثمر رساند، دیشب از دقیقه 87 وارد زمین شد و توانست دقایق پایانی را برای بارسا بازی کند. او در حالی به میدان رفت که بارسا 3-1 پیش بود.
 

آگوئرو در پایان بازی به خبرنگاران گفت:« از اولین بازی ام برای بارسا خیلی خوشحالم و البته مهمتر از هر چیزی کسب پیروزی بود. استقبال هواداران از من عالی بود و شنیدن اسمم از زبان شان واقعا هیجان زده ام کرد. شعارهایی که برایم سر دادند، باورنکردنی بود و نشان دادند که چقدر به من علاقه مندند. نمی توانستم تک تک شان را در آغوش بگیرم ولی امیدوارم از بازی هایم لذت ببرند.»

 

 

1655388

 

 

آگوئرو ادامه داد:« بیرون ماندن از میادین زجرآور است ولی باید صبور باشید چون چاره دیگری نیست. این اولین دقایق بازی برای بارسا بود و خوشبینم بتوانم بازی های خیلی زیادی را با این پیراهن انجام دهم.»

 

درخشش آنسو فاتی:« او خیلی جوان است و هنوز می تواند چیزهای زیادی را اثبات کند. باید از فاتی حمایت کرد و به وی روحیه داد تا بتواند همه استعدادش را به نمایش بگذارد.»

 

دیدگاه‌ها