کد خبر : 1786298 | 26 مهر 1400 ساعت 18:09 | 22.8K بازدید | 17 دیدگاه

قانون هم اجازه نمی داد

غیرممکن بود مسی مجانی برای بارسا بازی کند

تونی فریکسا نامزد ریاست بارسلونا و رقیب خوان لاپورتا در دوره اخیر، معتقد است اظهارنظر او در مورد لیونل مسی درست نبود.

غیرممکن بود مسی مجانی برای بارسا بازی کند

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی دو ماه پیش از بارسلونا جدا شد و به پی اس جی پیوست. فوق ستاره آرژانتینی به چیزی جز تمدید فکر نمی کرد ولی مشکلات اقتصادی بارسا به گونه ای بود که در نهایت باشگاه کاتالان تصمیم گرفت با وی قطع همکاری کند.

بارسا قادر به پرداخت دستمزد او نبود و جالب اینکه خوان لاپورتا رئیس بارسا اخیرا در یک مصاحبه گفت که امیدوار بود مسی بگوید حاضر است مجانی بازی کند ولی چنین چیزی اتفاق نیفتاد.

 

 

1653960

 

 

تونی فریکسا سخنگوی سابق بارسا و کسی که در دو دوره اخیر انتخابات ریاست بارسا نامزد شده بود، با لاپورتا مخالف است. او می گوید که مجانی بازی کردن مسی غیرممکن بود:« اینکه مسی برای بارسا رایگان بازی کند، اظهارنظری بدون تفکر و خودجوش از سوی لاپورتا بود. در برنامه تمدید باشگاه با مسی، بحث رایگان بازی کردن او مطرح نشده بود. از حیث قوانین فرپلی مالی نیز این مساله غیرممکن بود. داستان مسی دیگر به تاریخ پیوسته و باید آن را پشت سر گذاشت.»

 

 

1655199

 

 

بارسا دیشب توانست 3-1 بر والنسیا غلبه کند و حالا دو بازی حساس برابر دیناموکیف و سپس رئال را پیش رو دارد. فریکسا که با رادیو مارکا صحبت می کرد، در مورد ال کلاسیکو گفت:« این یک جدال ویژه و غیر قابل قیاس با هر بازی دیگر است. همیشه تماشای ال کلاسیکو هیجان انگیز است و باعث شور و اشتیاق دوست داران فوتبال می شود. این بازی می تواند ورق را برای بارسا عوض کرده و ما را به کورس قهرمانی برگرداند. یک نقطه عطف برای بارسلونایی که فصل را خوب شروع نکرده است. بارسا به نظر من قادر به رقابت در همه جام هاست. لیگ قهرمانان شاید دشوار شده باشد ولی در لالیگا من تیم های دیگر را چندان برتر و با فاصله از بارسا نمی بینم.»

 

دیدگاه‌ها