کد خبر : 1786305 | 26 مهر 1400 ساعت 15:50 | 17K بازدید | 3 دیدگاه

غیبت قطعی برابر لایپزیش

در پاریس هیچکس خبری از ایکاردی ندارد

ستاره آرژانتینی برای اشتی با همسرش به میلان رفته و همچنان در تمرینات پی اس جی غایب است.

در پاریس هیچکس خبری از ایکاردی ندارد

به گزارش "ورزش سه"، از همان روزهای ابتدایی ظهور ستاره گلزنی به نام مائورو ایکاردی در ترکیب سمپدوریا و در ادامه اینتر شاهد بروز حواشی فراوان در اطراف این بازیکن بودیم. شروع رابطه با واندا نارا به زعم بسیاری خیانت مائوریتو به مکسی لوپز، مهاجم آرژانتینی بود و بسیاری از هواداران فوتبال از همان ابتدا به خاطر این کار علاقه چندانی به مائورو ایکاردی نداشته و از این بازیکن انتقاد می کردند.

 

 

 

1655018

 

 

در 48 ساعت اخیر، شایعاتی در مورد خیانت مائورو ایکاردی به واندا نارا و ارتباط این بازیکن با یک مدل آرژانتینی منتشر شده تا دوباره انتقادات از این بازیکن شدت بگیرد. نشریه اکیپ در گزارشی مدعی شد مائورو ایکاردی صبح دیروز و پس از انتشار جدایی از واندا نارا، تمرینات پاری سن ژرمن را از دست داده و در کمپ تمرینی این باشگاه غیبت داشته است.

 

 

1654976

 

 

ایکاردی با اجازه از کادر فنی راهی میلان شد تا بتواند با اختلاف با همسرش را برطرف کند. از استوری های اینستارگام او مشخص است که تقریبا توانسته به هدفش برسد.

 جالب اینکه ایکاردی هنوز به پاریس برنگشته و در تمرین امروز پی اس جی نیز غایب بود. در باشگاه کسی از ایکاردی خبری ندارد و قطعا بازی فردا برابر حریف آلمانی را از دست خواهد داد.

 

دیدگاه‌ها