کد خبر : 1786311 | 26 مهر 1400 ساعت 15:18 | 20.2K بازدید | 5 دیدگاه

هواداران برگ برنده ما هستند

سیمئونه: جواب کلوپ را نمی‌دهم، 1-0 پیش هستیم

دیه گو سیمئونه پاسخ انتقادات یورگن کلوپ را نداد و ابراز امیدواری کرد که با حمایت هواداران، بازی را از لیورپول ببرند.

سیمئونه: جواب کلوپ را نمی‌دهم، 1-0 پیش هستیم

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید پس از دو هفته استراحت و تعویق بازی اش برابر گرانادا، حالا مهیای رویارویی برابر لیورپول است. تیم دیه گو سیمئونه خاطره خوشی از آخرین مصاف با قرمزهای آنفیلد دارد. دو سال پیش اتلتیکو در مجموع دو بازی رفت و برگشت توانست لیورپول، مدافع عنوان قهرمانی چمپیونزلیگ را از دور رقابت ها حذف کند.

پس از بازی برگشت در آنفیلد و برتری اتلتیکو، یورگن کلوپ سرمربی لیورپول به سبک بازی تیم مادریدی تاخت و آن را زیر سوال برد.

 

 

1655405

 

 

دیه گو سیمئونه در نشست خبری امروز خود و در پاسخ به سرمربی قرمزها گفت:« انتقادات کلوپ از سبک بازی ما؟ هیچ پاسخی برای او ندارم(سیمئونه به زبان انگلیسی پاسخ این سوال را داد).»

 

سیمئونه در ادامه گفت:« استراحت طولانی؟ از حالا بازی هایی کلیدی و فشرده در پیش خواهیم داشت. در دوران فیفا دِی به خوبی تمرین کردیم و باید دید فردا بازی را چطور شروع خواهیم کرد. در تمرین فردا صبح منتظر وضعیت مارکوس یورنته و خیمنز هستم و امیدوارم به این بازی برسند. مطمئنم که بازی فوق العاده ای خواهد شد و در وزشگاهی پر از تماشاگر، به فکر پیروزی هستیم. به لطف هواداران، بازی را 1-0 شروع خواهیم کرد.»

 

 

1648716

 

 

فشردگی بازی ها:« چیزی که می توانم بگویم این است که ما تنها وظیفه داریم وارد زمین شده و مبارزه کنیم. تقویم دست ما نیست و در فیفا و یوفا برنامه بازی ها را تنظیم می کنند. انتقاد کردن ما چه فایده ای دارد؟»

 

وضعیت لیورپول:« لیورپول، سیتی و چلسی در مقطعی فوق العاده قرار دارند و عالی بازی می کنند. تماشای بازی های این سه تیم لذت‌بخش است. لیورپول فصل را خیلی خوب شروع کرده و حریفان را به شدت پرس می کند. خوب ضد حمله می زنند و از فضاهای خالی بسیار خوب استفاده می کنند. بازگشت فن دایک هم باعث شده در فاز دفاعی نیز منسجم و مستحکم شوند. فردا منتظر یک لیورپول جدی و هجومی هستم.»

 

 

1654502

 

 

محمد صلاح:« تمام تمرکزم روی لیورپول است و نه فقط محمد صلاح. او البته که بازیکنی خارق العاده برای باشگاه و تیم ملی اش است و در بهترین فرمش نیز قرار دارد.

 

دیدگاه‌ها