کد خبر : 1786315 | 26 مهر 1400 ساعت 16:02 | 20.8K بازدید | 10 دیدگاه

مهاجم تیم‌ملی گران‌تر از بازگشت به لیگ ایران

کاوه رضایی دور از شارلروا در بحران

بازگشت کاوه رضایی به لیگ برتر ایران می توانست از اتفاقات جذاب لیگ بیست و یکم باشد اما این اتفاق رخ نخواهد داد.

کاوه رضایی دور از شارلروا در بحران

به گزارش "ورزش سه"، کاوه رضایی فصل گذشته لیگ بلژیک را به بهترین شکل ممکن با شارلوا آغاز کرد. مهاجم ایرانی سیاه و سفیدها در 6 هفته نخست، 5 بار برای شارلوا به میدان رفت و 5 مرتبه نیز موفق به گلزنی شد. تیم او به صدر جدول رده بندی نیز صعود کرد و هواداران این تیم امیدوار بودند تا طلسم سالها ناکامی شارلوا در لیگ این کشور شکسته شود.

 

اما پس از این فراز یکباره، نوبت به فرود سریع شالروا رسید. شکست های متوالی از راه رسیدند و در این میان، کاوه نیز اسیر یک مصدومیت بدموقع شد و این مسئله سبب گردید تا ستاره شارلوا چند هفته ای را از میادین به دور باشد و این آسیب دیدگی باعث گردید او از دوران اوج ابتدای فصلش فاصله بگیرد به نحوی که رضایی در 15 دیدار پایانی خود برای شارلوا، تنها یک گل به ثمر رساند.

 

اما این اتفاقات دست به دست هم داد تا شارلوا تمایلی به تمدید قرارداد کاوه نداشته باشد چرا که او به صورت قرضی و از بروژ راهی این تیم شده بود. کاوه در فصل 2017-2018 موفق شد در 41 دیداری که برای شارلوا به میدان رفت، 26 بار گلزنی کند و 6 پاس گل بدهد. همین درخشش باعث شد تا مدیران بروژ در پی جذب رضایی باشند و او راهی این تیم شد اما مصدومیت های بدموقع باعث دوری این بازیکن از ترکیب اصلی شد به نحوی که جمع دقایق حضور این بازیکن در زمین، به 9 بازی کامل هم نمی رسید و او در این مدت 4 گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد.

 

این عملکرد کاوه باعث شد تا کاوه در فصل 2019-2020 به صورت قرضی به شارلوا برگردد. او در این مدت 14 گل زد و 5 پاس گل داد و همانطور که بالاتر ذکر شد، فصل گذشته را نیز طوفانی آغاز کرد اما در انتها با رکورد 8 گل در 29 بازی فصل را به پایان رساند تا در این تابستان، راهی تیم جدیدی به نام اودهورلی در لیگ بلژیک شود. کاوه اما در تیم جدیدش نیز دچار مصدومیت شد. دست او در جریان یکی از بازی های اودهورلی شکسته شد و همین مسئله باعث غیبت او در بازی های تیم ملی نیز شد.

 

کاوه رضایی تاکنون 5 بار در تیم جدیدش به میدان رفته و یک پاس گل داده است. نام او در آخرین دیدار اودهورلی حتی در فهرست نفرات این تیم نیز قرار نداشت. نکته عجیب این است که پس از هر بار جدایی کاوه، او اسیر بدشانسی های عجیبی شده و به نظر می رسید ترک شارلوا برای کاوه خوش یمن نیست! او در جدایی او نتوانست درخشش را در بروژ تکرار کند و در بازگشت دوباره به شارلوا مجددا روی روند خوبی قرار گرفت اما امسال نیز پس از ترک دوباره شارلوا، دچار افت شده است. در این میان نیز مدتی است که شایعاتی درخصوص بازگشت این بازیکن به ایران شنیده می شود.

 

بازگشت کاوه رضایی به لیگ برتر ایران قطعا می تواند به جذابیت های لیگ جدید اضافه کند. مهاجمی که در لیگ شانزدهم عملکرد خوبی برای استقلال داشت و داستان پیوستن او به جمع آبی های پایتخت نیز حسابی خبرساز شده بود. تجربه سالها حضور در فوتبال اروپا و لیگ بلژیک، از کاوه رضایی 29 ساله یک مهاجم کاملا باتجربه ساخته که می تواند خط حمله هر تیم لیگ برتری را تقویت کند.

 

در هفته های گذشته اخباری پیرامون بازگشت کاوه به استقلال مطرح شد و حتی نام تیم هایی مانند فولاد و صنعت نفت به عنوان خواهان این بازیکن منتشر شد که البته در این میان تنها مذاکراتی از سوی فولادی ها با رضایی صورت گرفت اما این مهاجم در حال حاضر قصدی برای بازگشت به فوتبال ایران ندارد و البته اگر او چنین فکری داشته باشد باشگاهش حاضر به جدایی او بدون دریافت پول رضایتنامه نیست.

دیدگاه‌ها