کد خبر : 1786319 | 26 مهر 1400 ساعت 16:25 | 10.2K بازدید | 3 دیدگاه

می توانم تفاوت ها را رقم بزنم

لیائو: جدال با پورتو برایم مثل دربی است

رافائل لیائو ستاره پرتغالی میلان انگیزه بالایی برای بازی مقابل پورتو دارد و بی تاب گلزنی است.

لیائو: جدال با پورتو برایم مثل دربی است

به گزارش "ورزش سه"، میلان پس از شکست از لیورپول و اتلتیکو در دو بازی نخست دور گروهی لیگ قهرمانان، فردا میهمان پورتو است و محکوم به کسب سه امتیاز. برای این بازی روسونری چشم به درخشش رافائل الیائو ستاره پرتغالی خود دارند که این روزها کاملا روی فرم است. او سابقه بازی برای اسپورتینگ لیسبون را دارد و با تیم های پرتغالی آشناست.

 

 

1655428

 

 

لیائو که امروز در نشست خبری بازی با پورتو شرکت کرده بود، از انگیزه بالای تیم برای پیروزی خبر داد. او به خبرنگاران گفت:« روزهای خوبی را سپری می کنم ولی این میسر نشده مگر به لطف هم تیمی هایم و نیز مربی خوبی چون پیولی. سری آ لیگ دشواری است و نسبت به لیگ پرتغال، برتر و متفاوت. برابر پورتو کار ساده ای نداریم. این بازی برای من مثل یک دربی است و باید برنده شده و سه امتیاز را کسب کنیم. کسب پیروزی برای امیدوار ماندن به صعود، حیاتی است.»

 

لیائو ادامه داد:« در میلان هستم تا یاد بگیریم و پیشرفت کنم. اینجا هر روز به من کمک می کنند تا به بازیکنی بهتر بدل شوم. مربی به من اعتماد دارم و حس می کنم در زمین قادر به رقم زدن تفاوت ها هستم. با دریبل بازیکنان مقابل، خلق موقعیت، گلزنی و پاس گل، می خواهم به میلان کمک کنم. ما یک تیم واقعی هستیم متشکل از جوانان مستعد و بازیکنان با تجربه. این تیم قابلیت این را دارد تا بهتر و بهتر شود. ما می توانیم در نهایت از این گروه بالا برویم.»

 

دیدگاه‌ها