کد خبر : 1786325 | 26 مهر 1400 ساعت 16:58 | 5.5K بازدید | 4 دیدگاه

نه پدیده از ما شناخت کامل دارد نه ما آنها؛

خطیبی: آماده اولین بازی فصل هستیم

سرمربی تیم آلومینیوم از حضور دوباره در اراک ابراز خوشحالی کرده و گفت: مردم اراک همیشه به من لطف داشتند و دوست داشتم به این شهر برگردم.

خطیبی: آماده اولین بازی فصل هستیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم آلومینیوم اراک با هدایت رسول خطیبی لیگ بیست و یکم را شروع خواهد کرد. این تیم فردا اولین بازی خود در فصل جدید را در مشهد مقابل پدیده برگزار می کند. صحبت های رسول خطیبی را در نشست خبری پیش از این بازی بخوانید:

 

شروع کار در مشهد باعث افتخار است

 

باعث افتخار است که اولین کنفرانس فصل جدید را در شهر مشهد و جوار امام رضا (ع) برگزار می کنیم. امیدوارم که این باعث شود که فصل خوبی داشته باشیم و بازی های خوبی را با کیفیت بالای فنی از ابتدا تا انتهای مسابقات بدون حاشیه انجام دهیم.

 

یک مقدار دیر شروع کردیم

 

ما جزو 4-5 تیمی بودیم که یک مقدار دیر شروع کردیم و چند بازیکن تاثیر گذارمان هم متاسفانه جدا شدند. با آمدن بنده و مدیریت تقریبا جدید و هیات مدیره سعی کردیم که ابتدا نفرات حاضر را حفظ کنیم و بازیکنانی که برای فصل جدید نیاز داشتیم را به مدیریت اعلام کردیم. 70-80 درصد نفراتی که می خواستیم و امکان به خدمت گرفتن شان را داشتیم جذب کردیم.

 

آماده بازی فردا هستیم

 

اعتقاد دارم که اگر زودتر شروع می کردیم خیلی بهتر می شد. ولی از هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه تشکر می کنم که سعی و تلاش شان را کردند تا تیم را سریع تر جمع کنیم. خدا را شکر توانستیم تمرینات خوبی انجام دهیم. اولین بازی همیشه سخت است چون کادر فنی از شیوه و شکل تیم ها خبر ندارند و این یک مقدار هر کسی سخت است. ما آماده بازی مسابقه هستیم و انشالله بتوانیم بازی زیبا و خوبی انجام دهیم.

 

1655458

 

هیچ کدام از دو تیم شناخت کافی از هم ندارند

 

پدیده همیشه جزو هفت هشت تیم بالای جدول بوده است. بعضا نوسان داشته اما همیشه فوتبال خوبی بازی می کند. چون بازی اول است نه آنها از سبک بازی ما کاملا شناخت دارند و نه ما از آنها. هر تیمی سعی و تلاش بیشتری کند و از موقعیت هایش استفاده بهتری کند موفق خواهد شد.

 

هدف مان کسب رتبه تک رقمی است

 

کسانی که در مجموعه آلومینیوم هستند برنامه طولانی مدت دارند و فقط امسال را نمی بینند. این باعث می شود که با برنامه کار کنیم. ما الان یک برنامه دو ساله داریم و بعد از آن یک برنامه سه ساله خواهیم داشت. برنامه دو ساله را از یک ماه و نیم پیش شروع کرده ایم و سعی می کنیم نسبت به آن طرحی که مدیریت باشگاه ریخته جلو برویم. تلاش کادر فنی و تمام عوامل این است که امسال بهتر از فصل گذشته که اولین فصل حضورمان بود کسب نتیجه کنیم. این فصل در برنامه مان حضور در رتبه های تک رقمی و نیمه بالای جدول را داریم و در سال دوم هم انشالله برنامه های بهتری خواهیم داشت. به عقیده من با مجموعه ای که داریم موفق می شویم.

 

خیلی دوست داشتم به اراک برگردم


خیلی دوست داشتم که دوباره به اراک برگردم. خاطرات بسیار خوبی داشته و دارم. مردم اراک همیشه به من لطف داشتند. دوست داشتم خاطره شیرینی که باهم داشتیم را یک بار دیگر در بعد دیگر زنده و به خاطراتی جدید تبدیل شان کنیم. امیدوارم که بتوانیم با این کار مردم اراک را دوباره خوشحال کنیم.

دیدگاه‌ها