کد خبر : 1786329 | 26 مهر 1400 ساعت 17:20 | 7.9K بازدید | 10 دیدگاه

ژاردیم: هدف ما صعود به فینال آسیاست

سرمربی پرتغالی الهلال می گوید او تحت تأثیر دیدار خارج از خانه برابر النصر قرار نمی گیرد و به دنبال صعود به فینال است.

 ژاردیم: هدف ما صعود به فینال آسیاست

به گزارش "ورزش سه"، تیم های الهلال و النصر فردا و در دربی بزرگ شهر ریاض از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم می روند تا چهره نخستین تیم فینالیست این دوره از مسابقات مشخص شود. سرمربی الهلال در همین خصوص از توازن قدرت بین دو تیم سخن گفت.

 

لئوناردو ژاردیم سرمربی پرتغال الهلال در کنفرانس خبری پیش از بازی فردا گفت: یک بازی بسیار مهم و سرنوشت ساز در نیمه نهایی آسیا در انتظار دو تیم است. اهمیت این مسابقه با این واقعیت که دربی ریاض نیز هست، افزایش یافته است و هدف ما صعود به دیدار فینال است. ما با تمام نیروهای خود بازی می کنیم.

 

وی توضیح داد: قدرت بین دو تیم مساوی است و تجربه الهلال در آسیا به نفع ماست. اما النصر روحیه فوق العاده ای دارد زیرا در دو تقابل گذشته با الهلال برنده شده است و این مسابقه را در خانه خود برگزار می کند.

 

سرمربی پرتغالی در خصوص غیبت بازیکنان الهلال در رویارویی با النصر توضیح داد: در تمرین امروز ما از وضعیت همه بازیکنان از جمله یاسر الشهرانی مطمئن خواهیم شد. ما با آماده ترین بازیکنان بازی می کنیم.

 

ژاردیم ادامه داد: در فوتبال، هر کس در زمین خود بازی کند برتری دارد اما حمایت هواداران از ما در مسابقه بسیار مهم خواهد بود. من به هواداران الهلال و حضور آنها در هر ورزشگاه اعتماد دارم، بنابراین فردا تحت تأثیر بازی خارج از خانه قرار نخواهیم گرفت.

 

1655448

دیدگاه‌ها