کد خبر : 1786333 | 26 مهر 1400 ساعت 17:40 | 10.3K بازدید | 5 دیدگاه

حرف‌های تازه در مورد چیزهایی که دوست داشتید از او بپرسید؛ 

ناگفته‌های نویدکیا در گفتگوی اختصاصی با ورزش‌سه

بالاخره پس از چند مرتبه تلاش برای مصاحبه با محرم نویدکیا این امکان در آخرین ساعات شروع لیگ که توام با حضور این مربی در تهران نیز بود، فراهم شد.

ناگفته‌های نویدکیا در گفتگوی اختصاصی با ورزش‌سه 

به گزارش "ورزش سه"، محرم نویدکیا از همان دوران فوتبال که یکی از ستاره‌های فوتبال ایران بود، تمایلی به مصاحبه کردن نشان نمی‌داد و پس از پایان فوتبالش که در دربی اصفهان رقم خورد و روز اصلا خوبی هم برای سپاهانی‌ها نبود، برای چند سال دور از فوتبال بود و در این مدت نیز دور از چشم‌ها بود. جالب اینکه نویدکیا حرف‌های خود با حسرت از آن دوران یاد می‌کرد؛ اینکه چه دوران خوبی داشته و فوتبال علی‌رغم تمام لذت‌هایش بار دیگر زندگی را برای او سخت و طاقت‌فرسا کرده است.


هر طور که بود، پس از چند مرتبه تلاش برای ارتباط گرفتن با سرمربی سپاهان، در آخرین اردوی طلایی‌پوشان اصفهانی در تهران توانستیم وقت ملاقاتی بگیریم و بالاخره در لابی هتل المپیک به محرم نویدکیا رسیدیم. انجام مصاحبه با نویدکیا در شرایطی که او طی اردوی اول در تهران و همینطور اردوی دوم چندین مرتبه با رسانه‌های مختلف صحبت کرده بود، کار آسانی نبود و در این مواقع خیلی سخت است سوالی بپرسی که تکراری نباشد و بتواند سوژه جدیدی را مورد بررسی قرار بدهد.


ما تمام سعی‌مان برای انجام این مصاحبه انجام دادیم. از گفتگو بر سر مسائل تیم ملی و شرایط کلی سپاهان که بگذریم، محرم در مصاحبه جدید خود در رابطه با برخی جزئیات نظیر جدایی نویدکیا و پیشنهاد سپاهان به حدادی‌فر صحبت کرده که پیش‌تر توضیحی در مورد آنها نداده بود و توضیح کامل در مورد دو خرید تیمش از استقلال و پرسپولیس و تاکید بر اینکه باورش نمی شده چطور مدیران استقلال به راحتی مسعود ریگی را با این کیفیت از دست داده‌اند، بخش‌های جذاب دیگری از این مصاحبه به شمار می‌‌‎روند. قسمت دیگری از این مصاحبه به صحبت در مورد هم‌نسلان او در مربیگری اختصاص پیدا کرده، که او نکات جالب توجهی را در این مورد مطرح می‌کند و یک درخواست هم از آنها دارد. صحبت در مورد چهره‌های مطرح فوتبال ایران نظیر دایی، مهدوی‌کیا، کی‌روش، برانکو و علی کریمی بخش دیگر از این مصاحبه تقریبا 90 دقیقه ای را تشکیل داده‌اند.

 


به طور کلی شنیدن صحبت‌های محرم نویدکیا طی یکسالی که از حضور دوباره او در فوتبال سپری شده، همواره لذت بخش بوده است؛ چرا که او سعی می‌کند نگاهی منطقی و منصفانه به مسائل مختلف فوتبال داشته باشد و صحبت بر سر موضوعات مختلف این موضوع را ثابت می‌کند.  نویدکیا در این مصاحبه هم همان رویکرد سابق را در مورد سوالات و ابهامات پیرامون تیم خودش و فوتبال ایران داشت و ضمن گلایه از برخی تیم‌ها، خواست که به جای گلایه‌های مداوم به فکر بهبود شرایط با توجه به وضعیت موجود باشند.


این مصاحبه را می‌توانید از ساعت 20 امشب از سایت آنتن ببینید و در ادامه نیز بخش‌‎‌‍های مهم این گفتگو در قسمت ویدئوهای وب‌سایت، اینستاگرام و تلگرام ورزش‌سه منتشر خواهد شد و متن آن نیز به طور کامل از قسمت خبرهای سایت قابل دسترس خواهد بود.

دیدگاه‌ها