کد خبر : 1786349 | 26 مهر 1400 ساعت 19:33 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

گلایه‌ای از شرایط ندارم؛

کیمپمبه: سرباز پوچتینو و PSG هستم

پرنسل کیمپمبه، کاپیتان دوم پاری سن ژرمن دیدار فردا شب این تیم مقابل لایپزیش را پیچیده توصیف کرد.

کیمپمبه: سرباز پوچتینو و PSG هستم

به گزارش "ورزش سه"، این هفته و در دیدار پاری سن ژرمن مقابل آنژه، پرنسل کیمپمبه در غیاب مارکینیوش بازوبند کاپیتانی تیمش را بر بازو بست. حالا و در آستانه تقابل با لایپزیش در لیگ قهرمانان، پرنسل کیمپمبه مدعی شد از حضور همیشگی در ترکیب ثابت پاری سن ژرمن گلایه ندارد و خیلی از بازیکنان دوست دارند چنین شرایطی را تجربه کنند.

 

1655478

 

پرنسل کیمپمبه گفت: "من تا زمانی که خسته نشوم به حضور در زمین را ادامه می دهم و همیشه در دسترس تیم و کادرفنی هستم. اگر زیاد بازی می کم به خاطر آمادگی جسانی بالای من است. سرمربی و کادر می دانند که من سرباز تیم هستم و این برایم خوشحال کننده است. انجام بازی های متوالی هرگز آسان نیست، اما ما به فوتبال علاقه زیادی داریم و به این دلیل شکایتی وجود دارند. خیلی از بازیکنان دوست دارند جای من باشند و من از شرایط رضایت دارم.

 

تقابل با لایپزیش؟ هر دیداری داستان خاص خود را دارد و شرایط در همه مسابقات یکسان نیست. می دانیم که کار پیچیده ای خواهیم داشت، اما در خانه بازی می کنیم و امیدوار به نمایش کیفیت خود در بازی فردا شب هستیم.

 

ما از ویژگی های مثبت لایپزیش آگاهیم و می دانیم بازی آسانی نخواهد بود. دوستانی مانند کریستوفر نکونکو در این تیم دارم که بازیکنی با کیفیت بوده و خیلی پیشرفت کرده است. دیدار خوبی در انتظار ما خواهد بود و من نمی توانم برای شروع صبر کنم. لایپزیش در سطح اروپا عملکرد درخشانی داشته است."

 

1655479

دیدگاه‌ها