کد خبر : 1786378 | 26 مهر 1400 ساعت 21:58 | 78.3K بازدید | 27 دیدگاه

روسونری دست بردار سردار نیست

آزمون در صدر گزینه های مالدینی برای تابستان 2022

رسانه پیانتا میلان در گزارشی نوشت که سردار بالاتر از آندره بلوتی و روبرتو فیرمینیو، به گزینه نخست پائولو مالدینی و میلان برای تابستان 2022 تبدیل شده است.

آزمون در صدر گزینه های مالدینی برای تابستان 2022

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد که میلانی ها دست بردار سردار آزمون نیستند و آنها قصد دارند برای تقویت خط حمله خود در تابستان آینده، به صورت رایگان ستاره ایرانی را به خدمت بگیرند. این گزارشی است که رسانه پیانتا میلان منتشر کرده که معمولا اخبار موثقی را از روسونری منتشر می کند.

 

این وب سایت در گزارش خود نوشته است: پائولو مالدینی و فردریک ماسارا مدیران مسئول در بازار نقل و انتقالات میلان، همیشه فعال بوده و قصد دارند یک تیم مدعی و رقابتی را هم در ایتالیا و هم در اروپا به استفانو پیولی هدیه دهند. اگر چه مالدینی و ماسارا در حال انجام مذاکرات برای بازار ژانویه هستند اما هر دو با دید بلندمدت، در حال برنامه ریزی برای شیاطین میلان در فصل 2022-2023 هستند و ممکن است یک بازیکن تهاجمی مدنظر آنها باشد.

 

پیانتا میلان همچنین آورده است: در حال حاضر قصد میلان خرید دو مهاجم در بازار نقل و انتقالات تابستانی 2022 است. تصمیم مدنظر مدیران میلان به این دلیل است که آنها از عملکرد پیترو پلگری رضایت ندارند و مصدومیت های گاه و بیگاه زلاتان ابراهیموویچ نیز شانس تمدید قرارداد او را کاهش داده و ممکن است در پایان فصل کفش های خود را به دار کند و از فوتبال خداحافظی کند. به همین دلیل میلان قصد دارد یک مهاجم جوان مانند لونرزو لوکا و مهاجمی باتجربه ای که سابقه حضور در لیگ قهرمانان اروپا را دارد به تیم پیولی اضافه کند.

 

1647118

 

این وب سایت ایتالیایی با رد احتمال پیوستن ستاره لیورپول به میلان نوشته است: روز گذشته اخباری درباره احتمال جدایی روبرتو فیرمینو با 30 میلیون یورو از لیورپول مطرح شد. اما دستمزد بالای این بازیکن 30 ساله برزیلی او را به سمت بایرن مونیخ و نه روسونری سوق می دهد. بنابراین چه کسی می تواند اهداف اصلی میلان برای تقویت خط حمله در بازار نقل و انتقالات تابستانی فصل بعد باشد؟ شایعات به طور فزاینده ای به دنبال شدن سردار آزمون مهاجم ایرانی از سوی میلان دارد. او متولد 1995 است و درخشش خوبی در سه تیم روسی روبین کازان، روستوف و باشگاه فعلی اش زنیت داشته است.

 

پیانتا میلان با تأیید مذاکرات این باشگاه با سردار در پنجره خای نقل و انتقالاتی قبلی آورده است: میلان در جلسات گذشته بازار نقل و انتقالات آزمون را زیر نظر داشته است. حتی شایعاتی مبنی بر پیشنهاد 15 میلیون یورویی روسونری به زنیت وجود دارد که توسط مدیران ثروتمند سن پترزبورگ رد شده است. با این حال، روسونری این بازیکن را زیر نظر خواهد داشت. در واقع قرارداد مسی ایرانی با زنیت در 30 ژوئن 2022 به پایان می رسد و بنابراین در ماه فوریه آزمون یک بازیکن آزاد خواهد بود که می تواند قرارداد جدیدی را با باشگاه دیگری امضا کند که از 1 ژوئیه 2022 آغاز می شود. با این حال، باشگاه های رم و آرسنال نیز به جذب سردار علاقه مند هستند اما ایده بازی در سن سیرو با پیراهن شیاطین میلان، او را ترغیب می کند.

 

در پایان این گزارش با تمجید از عملکرد آزمون آمده است: پس گزینه رایگان میلان در تابستان آینده سردار آزمون خواهد بود و نه آندره آ بلوتی؟ این احتمال وجود دارد. آمار فوتبالیست بومی اهل گنبدکاووس از سوی دیگر بسیار خوب است: آزمون تمایل بیشتری به همکاری با هم تیمی هایش دارد و روی بازی تیمی اش، گل های زیادی را به ثمر رسانده است. او در 95 بازی که تا کنون برای زنیت انجام داده، 58 گل زده و 20 پاس گل داده است. بنابراین، ما تعجب نخواهیم کرد اگر روسونری در آینده نزدیک مسیر جذب آزمون را با قاطعیت زیادی پشت سر بگذارد.

 

1655510

دیدگاه‌ها