کد خبر : 1786410 | 27 مهر 1400 ساعت 01:18 | 21.1K بازدید | 1 دیدگاه

حسرت بردن آرسنال به دل ویرا ماند (عکس)

کاپیتان سابق آرسنال در نقش سرمربی تیم رقیب، شب پر هیجانی را در ورزشگاه امارات پشت سر گذاشت.

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال بعد از کسب 4 برد متوالی هفته گذشته مقابل برایتون به تساوی بدون گل رسید. این تیم امشب در چارچوب هفته دوازدهم در ورزشگاه امارات میزبان کریستال پالاس بود؛ تیمی که روی نیمکت خود کاپیتان سابق توپچی ها را داشت.

پاتریک ویرا، کاپیتان دوران طلایی آرسنال در زمان آرسن ونگر که یکی از محبوب ترین چهره های تیم موفق آن دوره بود و موفقیت های بسیاری کسب کرد، امشب میهمان هواداران آرسنال در ورزشگاه امارات بود. او این بار در نقش سرمربی تیم رقیب، وظیفه ای ناآشنا مقابل تیم محبوبش داشت که برای هواداران آرسنال هم عجیب بود.

 

1655550

 

شاگردان ویرا که تا اینجای فصل نتایج خوبی کسب نکرده اند خیلی زود دروازه خود را در دقیقه 8 باز شده دیدند اما در ادامه موفق شدند دو بار دروازه آرسنال را در دقایق 50 و 73 باز کنند. پاتریک ویرا که در کنار زمین برای موفقیت تیمش حرص و جوش زیادی می خورد، عکس العمل های جالبی پس از به ثمر رسیدن دو گل کریستال پالاس داشت اما مهمترین صحنه ای که در این بازی توسط او رقم خورد، زمانی بود که آرسنال در پنجمین دقیقه از وقت های تلف شده به گل رسید.

 

1655549

 

در حالی که کریستال پالاس با زدن دو گل در آستانه رقم زدن یک کامبک رویایی در خانه آرسنال قرار داشت و پاتریک ویرا از کنار زمین با هیجانی وصف نشدنی خود را آماده شنیدن سوت پایان بازی کرده بود، لاکازات گل دوم را برای میزبان به ثمر رساند. در حالی که ورزشگاه امارات بعد از این گل غرق در شادی شده بود؛ پاتریک ویرا، سرمربی کریستال پالاس و کاپیتان سابق توپچی ها در کنار زمین در حالت نشسته به ابراز تاسف و ناراحتی پرداخت.

 

1655546

 

1655545

 

1655547

 

چهره بهت زده و سرشار از حسرت ویرا در این لحظات خیلی زود به ترند توئیتر تبدیل شد و واکنش های زیادی را نسبت به آن شاهد بودیم. واکنش های اصلی مربوط به هواداران آرسنال بود که دیدن تضاد احساساتشان با ویرا برای آنها غیرقابل باور بود؛ اما این یک واقعیت بود و نمی شد انکارش کرد.

دیدگاه‌ها