کد خبر : 1786458 | 27 مهر 1400 ساعت 11:59 | 9.5K بازدید | 3 دیدگاه

بهروز عطایی تا المپیک 2024 ماندگار شد؟

رئیس فدراسیون والیبال از بهروز عطایی خواست برنامه آماده‌سازی تیم ملی بزرگسالان را تا پایان المپیک 2024 تهیه و تنظیم کند.

بهروز عطایی تا المپیک 2024 ماندگار شد؟ 
به گزارش "ورزش سه"، پس از قهرمانی تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا در ژاپن که با سرمربی و کادر تمام ایرانی و بازیکنان جوان رقم خورد، بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال امروز با حضور در دفتر محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال، ضمن ارائه گزارش عملکرد تیم ملی بزرگسالان و جوانان به تشریح مسائل مربوطه پرداخت.

داورزنی در این جلسه ضمن تشکر و قدردانی از زحمات تمامی اعضای کادر فنی تمام ایرانی از بهروز عطایی خواست تا برنامه آماده‌سازی تیم ملی والیبال بزرگسالان را تا پایان المپیک 2024 با توجه به هدف‌گذاری و اولویت‌های فدراسیون والیبال تهیه و تنظیم کند تا پس از بررسی نهایی به نحو احسن به اجرا درآید.

داورزنی در این جلسه اظهار داشت: تیم ملی والیبال بزرگسالان نخستین اولویت فدراسیون و خانواده والیبال است و قسمت اعظم تلاش‌های خانواده والیبال در این بخش ظهور می‌کند. فدراسیون والیبال با توان تمام از برنامه‌ها و اولویت‌های تیم ملی بزرگسالان دفاع و حمایت خواهد کرد. برای المپیک 2024 از همین امروز برنامه‌های خود را آغاز می‌کنیم و در تمامی مسابقات با توجه به هدف گذاری‌مان یعنی المپیک 2024 حضور خواهیم داشت. از امروز تمام فعالیت‌های فدراسیون والیبال با توجه به المپیک 2024 برنامه ریزی و اجرا خواهد شد.

با توجه به خبری که فدراسیون والیبال منتشر کرده، به نظر می رسد برنامه بهروز عطایی به عنوان سرمربی تیم ملی بزرگسالان با فدراسیون بلندمدت است و او در صورت نتیجه گیری در بازی های سال آینده، احتمالا تا المپیک 2024 ماندگار خواهد شد.

دیدگاه‌ها