کد خبر : 1786471 | 27 مهر 1400 ساعت 13:22 | 14.2K بازدید | 6 دیدگاه

پرداخت پول کالدرون توسط فدراسیون تکذیب شد

شهاب الدین عزیزی خادم در برنامه شب گذشته فوتبال برتر به تکذیب کمک مالی به باشگاه پرسپولیس بابت اصل طلب کالدرون از این باشگاه پرداخت.

پرداخت پول کالدرون توسط فدراسیون تکذیب شد

به گزارش "ورزش سه"، عزیزی خادم در گفت و گوی دیشب در پاسخ به سوال محمد حسین میثاقی درباره اینکه آیا این حقیقت دارد که فدراسیون فوتبال با دریافت مبلغی از وزارت ورزش طلب خارجی یک باشگاه ایرانی را از طریق حساب هایش در فیفا پاک سازی کرده است گفت: ما به هیچ وجه توانایی و امکانات این کار را نداریم. گرفتاری بزرگ ما همین تحریم ها و ممنوعیت انتقال پول هایی است که در حساب ما در فیفا بلوکه شده است. ما جلساتی با آقای اینفانتینو داشتیم و از محورهای صحبت های ما در حضور ایشان در ایران نیز همین موضوع خواهد بود، مساله تحریم هاست که باید گشایشی در آن اتفاق بیافتد.

 

عزیزی خادم تاکید کرد: فدراسیون فوتبال به خودی خود هم توانایی جابجایی مبلغ بالای 20 میلیارد تومان را برای پرسپولیس نداشته اما اگر بتواند کمکی به این باشگاه یا هر باشگاه دیگری انجام دهد از وظیفه خود مضایقه نخواهد کرد.

 

در روزهای گذشته شایعاتی در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر اینکه طلب گابریل کالدرون از طریق پولی که پرسپولیس از وزارت ورزش دریافت کرده با یاری فدراسیون از محل حساب ارزی فدراسیون فوتبال در فیفا به این مربی آرژانتینی پرداخت شده بود. البته هنوز مبلغ سنگین بدهی کالدرون تسویه نشده و پنجره پرسپولیس بسته است. اما مجید صدری، سرپرست باشگاه امیدوار است که این کار را هر چه سریع تر به سامان برساند. اگرچه مبلغی در حدود 25 میلیارد تومان پرداخت بسیاری برای باشگاه پرسپولیس آن هم در چنین شرایطی محسوب می شود.

دیدگاه‌ها