کد خبر : 1786475 | 27 مهر 1400 ساعت 14:18 | 16.5K بازدید | 1 دیدگاه

صبور باش و آسوده خاطر

توصیه تیری آنری به ستاره ناراضی پی اس جی

تیری آنری معتقد است شرایط جورجینیو واینالدوم در پی اس جی تغییر خواهد کرد.

توصیه تیری آنری به ستاره ناراضی پی اس جی

به گزارش "ورزش سه"، پی اس جی تابستان امسال موفق شد جورجینیو واینالدوم را به عنوان بازیکن آزاد به خدمت بگیرد. قرارداد این بازیکن با لیورپول به پایان رسیده بود و مذاکرات برای تمدید این قرارداد نیز به نتیجه نرسید تا او آنفیلد را ترک کند.

این بازیکن هلندی نقشی کلیدی در موفقیت لیورپول در لیگ قهرمانان و لیگ برتر تحت هدایت یورگن کلوپ ایفا کرده بود اما دوران سختی را پس از انتقال به پارک دو پرنس در ابتدای فصل 22-2021 تجربه کرده است.

 

 

1655658

 

 

واینالدوم که چیزی نمانده بود با بارسا قرارداد امضا کند، هفته گذشته در اردوی تیم ملی هلند و در مورد وضعیتش در پی اس جی گفت:« نمی‌توانم بگویم که در پاری سن ژرمن کاملا خوشحال هستم. این شرایط چیزی نیست که من می‌خواستم. من در سال‌های اخیر بازی‌های زیادی انجام داده‌ام، همیشه آماده بودم و عملکرد خوبی هم داشتم. این شرایط و سازگاری با آن متفاوت است.»

 

 

1576220

 

 

تیری آنری اسطوره فوتبال فرانسه و باشگاه های آرسنال و بارسا، در واکنش به شرایط بد ستاره هلندی گفت:« واینالدوم سال ها در لیگ برتر برای لیورپول خوش درخشید و حالا باید به فوتبال فرانسه عادت کند.  پوچتینو در حال حاضر روی وراتی، هررا و گئیه حساب می کند ولی واینالدوم اگر بتواند ایده های مربی را درک کند، می تواند به ترکیب اصلی برسد.

همین مشکل را سائول در چلسی دارد. فابینیو هم شش ماه زمان نیاز داشت تا در لیورپول خودش را وفق دهد. می دانم که او این روزها عذاب می کشد و برایش نیمکت نشینی زجرآور است ولی قطعا یک بازیکن در دو یا سه ماه تبدیل به یک فوتبالیست بد نمی شود. بازی های اخیر او در تیم ملی هلند را دیدم و در بالاترین سطح کار کرد. واینالدوم فقط باید استعداد و توانایی های خودش را با تاکتیک تیم جدیدش تطبیق دهد و صبوری کند. همین.»

 

دیدگاه‌ها