کد خبر : 1786479 | 27 مهر 1400 ساعت 16:50 | 74.5K بازدید | 20 دیدگاه

والورده پس از باخت به لیورپول باید اخراج می شد

مسی زیر قولش زد، نباید به حرف بازیکنان گوش می‌کردم

جوزپ ماریا بارتومئو رئیس سابق بارسلونا معتقد است که با مسی برای تمدید به توافق رسیده بود ولی او زیر قول خود زد.

مسی زیر قولش زد، نباید به حرف بازیکنان گوش می‌کردم

به گزارش ورزش سه"، جوزپ ماریا بارتومئو سال گذشته و پس از شدت گرفتن انتقادات و قوت گرفتن احتمال استیضاح، تصمیم گرفت از مدیریت بارسلونا کنار برود. جوردی فاره نامزد ریاست بارسلونا امضاهای لازم برای بازخواست بارتومئو نزد اعضای باشگاه را جمع کرده بود و در واقع او چاره ای جز کناره گیری نداشت.

بارتومئو تحت اتهامات زیادی از جمله بارسا گیت(جاسوسی از بازیکنان و مربیان بارسا) قرار دارد و اخیرا در دادگاه نیز حاضر شد. او همچنین متهم است که با مدیریت بد اقتصادی، بارسلونا را تا مرز ورشکستگی برد.

 

 

 

1603960

 

 

بارتومئو در مصاحبه جدید خود با اسپورت 3 کاتالونیا و در مورد بزرگترین اشتباهاتش در دوران ریاست باشگاه گفت:« پس از شکست 4-0 از لیورپول در آنفیلد، باید دست به تغییر و تحولات کلی در تیم می زدم. متاسفانه به حرف بازیکنان گوش کردم و تصمیم بر این شد که ارنستو والورده مربی باقی بماند. او شش ماه دیر اخراج شد و البته ژانویه 2020 بازیکنان هم با نظر من موافق بودند. همه احساس می کردیم که نیاز به تغییر در کادر مربیگری داریم و کیکه ستین انتخاب شد. متاسفانه او هم نتوانست انتظارات را برآورده کند. همچنین از لحاظ بودجه دستمزدها به محدودیت تعیین شده لالیگا نزدیک شده بودیم و پاندمی کرونا شرایط را بدتر کرد. »

 

 

1523352

 

 

جدایی مسی:« جدایی او معضل بزرگی بود. بارسا یک باشگاه خریدار است و نه فروشنده. من تابستان سال قبل بسیار تلاش کردم تا او را از جدایی منصرف کنم و در نهایت موفق شدم. جولای 2020 حتی بر سر تمدید قرارداد باهم توافق کردیم ولی نمی دانم چه شد که مسی زیر قولش زد و بوروفکس برای جدایی ارسال کرد. من نمی خواستم اجازه دهم مسی به یکی از تیم های رقیب مان در اروپا برود. قضیه مسی متفاوت با نیمار، ریوالدو و لوئیس فیگو بود. او با اختلاف، بیشترین دستمزد را در دنیای فوتبال می گرفت و بحث مان مالی نبود. اینکه چرا مسی تقاضای جدایی داده بود را باید از خودش بپرسید. متاسفانه امسال که قصد تمدید داشت، شرایطش مهیا نشد و او به پی اس جی رفت.»

 

 

1650099

 

 

کومان:« برای جانشینی والورده ابتدا با کومان حرف زده بودم ولی به من گفت که روی تیم ملی هلند تمرکز کرده است. او فصل قبل خیلی خوب کار کرد و توانست بارسا را فاتح کوپا دل ری کند. هنوز نمی دانم چطور لالیگا را از دست دادیم. در یک وضعیت نرمال، ما به راحتی فصل قبل دبل می کردیم.»

 

 

دیدگاه‌ها