کد خبر : 1786482 | 27 مهر 1400 ساعت 16:15 | 21.7K بازدید | 7 دیدگاه

داوران به سود ما و رئال سوت می زنند

پیکه: وینیسیوس گفته بود با بارسا تمام کرده است

جرارد پیکه در مصاحبه با "ایبای یانوس"، استریمر معروف اسپانیایی، در مورد مسائل مختلف صحبت کرد.

پیکه: وینیسیوس گفته بود با بارسا تمام کرده است

به گزارش "ورزش سه"، جرارد پیکه کاپیتان بارسا حضوری فعال در شبکه های اجتماعی دارد و رفاقتش با ایبای یانوس استریمر معروف اسپانیایی حتی باعث شد این دو اخیرا جام جهانی بادکنک بازی را با حضور 32 کشور برگزار کنند.

پیکه دیشب و در مصاحبه با یانوس وعده داد که جام جهانی بعدی شاید در برنابئوی جدید برگزار شود. او گفت که اگر فلورنتینو پرز رئیس رئال، ورزشگاه را رایگان در اختیارشان قرار دهد، جام جهانی بادکنک بازی را در برنابئو برگزار خواهند کرد.

 

 

1482733

 

 

پیکه به فاصله کمتر از یک هفته تا ال کلاسیکو ادعای جالبی هم در مورد وینیسیوس مطرح کرد. او گفت که سال 2018 با وینسیوس حرف زده بود:« قبل از اینکه وینیسیوس به رئال برود، قرار بود به بارسا بیاید. با او حرف زدم و گفت که با بارسا تمام کرده ولی در آخرین ثانیه ورق برگشت و او به رئال رفت. حدس می زنم رئال بر عکس بارسا، همه خواسته های وینیسیوس را برآورده کرده بود.»

 

 

1655201

 

 

پیکه در مورد جنجال داوری بازی اخیر بارسا و والنسیا نیز گفت:« والنسیا معتقد است پنالتی روی آنسو فاتی درست نبود. کارشناسان نیز نظر خود را دادند. راستش را بخواهی، در اسپانیا داوران به دلیل شهرت و اعتبار رئال و بارسا، اکثرا به سود آنها سوت می زنند و اخیرا اتلتیکو نیز لطف داوری شامل حالش می شود. من معتقدم باید همه چیز برابر باشد و عدالت رعایت شود ولی این غیرممکن به نظر می رسد.»

 

 

1641506

 

 

پیروزی 2-6 در برنابئو:« یادم است بعد از بازی و قبل از برگشتن به بارسلونا یکی از بازیکن ما به کافه ای در مادرید رفت و در کمال تعجب، یکی از بازیکنان رئال را هم دید. اسمش را نمی برم ولی او در حال جشن گرفتن بود.»

دیدگاه‌ها