کد خبر : 1786484 | 27 مهر 1400 ساعت 14:33 | 15.6K بازدید | 4 دیدگاه

ممکن است اسم تیممان تغییر کند؛

عنایتی: اتفاقات عجیب و غریبی برایمان رخ داد

سرمربی تیم هوادار می‌گوید که تنها به عنوان سرمربی در این تیم حضور دارد.

عنایتی: اتفاقات عجیب و غریبی برایمان رخ داد

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی تیم هوادار در کنفرانس خبری پیش از بازی با استقلال حضور یافت و باتوجه به حضور خبرنگاران، برخورد گرمی با آنها داشت و برای لحظاتی با خبرنگاران صحبت کرد.

 

او سپس به بازی حساس با استقلال اشاره کرد که تقابل با تیم سابقش خواهد بود. اما شاید نکته مهم صحبت های عنایتی، جایی بود که تاکید کرد که نقشش در تیم هوادار تنها به عنوان سرمربی است.

 

رضا عنایتی درباره این بازی اظهار داشت: عرض سلام و احترام دارم خدمت شما دوستان. امیدوارم که برای همه سال خوبی باشد. چه موقعی که من برای استقلال بازی کردم و چه الان که برای اولین بار مقابل استقلال قرار می‌گیرم همیشه دیدار من با استقلال خیلی دشوار بوده چون به لحاظ احساسی و شرایط قبل و خاطرات بسیار خوبی که در این تیم دارم همیشه شرایط را برای من سخت می‌کرد. می‌دانم با تیمی بازی داریم که فوق‌العاده تیم سخت‌کوش و جنگنده‌ای است. تمام توانمان را به کار می‌گیریم که انشالله فردا هواداران عزیز یک بازی خوب از هر دو تیم ببینند. ما هم تلاش می‌کنیم انشالله بتوانیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم. با توجه به بازیکنانی که به خدمت گرفتیم و تلفیق جوانی و بازیکنان با تجربه، مطمئن هستیم و این اعتقاد را داریم که انشالله فردا بازی خوبی باشد و امیدوارم هرکسی که از قاب تلویزیون بازی را می‌بیند و بقیه که در استادیوم هستند انشالله بازی خوبی را تماشا کنند.

 

1655675

 

 

سرمربی تیم هوادار درباره ناشناخته بودن تیمش برای سایر تیم‌ها گفت: بازی‌های اول لیگ خیلی سخت است چون شما بدون شناخت از حریف وارد می‌شوی و باید بازی رسمی انجام بدهی. ما هم به طبع تغییرات زیادی را داشتیم نسبت به لیگ یک و بازیکنانی که جذب کردیم بازیکنان با تجربه‌ای هستند و من اعتقاد دارم که حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. مطمئن باشید که فردا بچه‌ها با تمام توان و تمام انگیزه‌ای که دارند می‌خواهند کار بکنند و نتیجه بگیرند. فقط من دعا می‌کنم انشالله بازی خوبی از آب در بیاید و همه لذت ببرند.

 

عنایتی درباره شرایط مدیریتی باشگاه هوادار گفت: توضیح کلی بخواهم بدهم، سریال‌‌های زیادی داشتیم بابت انتقال این تیم‌. خود من جلسات متعددی با دوستان داشتم، فکر می‌کنم بیش از ۸-۹ جلسه رفتم و این اواخر یک دوستی به من برخورد کرد که جا دارد همین جا از او تشکر کنم. آقای علیرضا معصومی که فوق‌العاده به من کمک کرد و دست من را باز گذاشت و با تمام وجودش اوایل که ما می‌خواستیم تیم را ببندیم و راهکار دیگری نداشتیم به کمک تیم آمد و همه شرایط را برای ما مهیا کرد. من واقعا ممنونم و انشالله بتوانیم در جای دیگری حتما جبران بکنیم. با اینکه مالک تیم شده بود ولی ما مصاحبه‌ای از او ندیدیم در صورتی که دوستان دیگر واسطه بودند و از مالکیت و خرید تیم صحبت می‌کردند و من سکوت کردم در این رابطه. خیلی اتفاقات عجیب و غریبی برای من افتاد برای تغییر این تیم چون من خودم نمی‌توانستم شرایط مالی تیم را داشته باشم و باید واگذار می‌شد و الان الحمدالله این اتفاق افتاده و یک گروه بسیار بسیار خوب به رای کار آمدند و من هم فقط به عنوان سرمربی در خدمت شما هستم.

 

1655673

 

 

وی افزود: آقای دکتر اسدی مدیرعامل تیم هستند و در شرایط دیگری حتما ایشان مصاحبه‌هایشان را انجام می‌دهند. انشالله که هر اخباری که می‌خواهید از باشگاه بگیرید با ایشان مصاحبه بکنید و ایشان حتما پاسخگو خواهند بود.

 

عنایتی در پایان در خصوص تغییر اسم هوادار به دیهیم تصریح کرد: هنوز این اتفاق نیفتاده اما وقتی مالکیت تغییر می‌کند بالاخره دوستانی که در راس کار هستند می‌توانند نام تیم را عوض بکنند. هنوز صد در صد نیست ولی فکر می‌کنم این اتفاق بیفتد.

دیدگاه‌ها