کد خبر : 1786497 | 27 مهر 1400 ساعت 15:26 | 13.4K بازدید | 1 دیدگاه

گل گهر با سه غایب مهم مقابل تراکتور

تیم فوتبال گل گهر سه چهره اصلی خود را در دیدار مقابل تراکتور به همراه نخواهد داشت.

گل گهر با سه غایب مهم مقابل تراکتور

 

به گزارش "ورزش سه"، با سوت آغاز رقابت های لیگ برتر در شهر سیرجان امیر قلعه‌نویی سرمربی پرافتخار این تیم آبی پوش باید ساعت شنی دوران محرومیتش را به نظاره بنشیند. این اولین روز از دوماهی‌ست که قرار است قلعه‌نویی در آن از راه دور و از روی سکوها تیمش را هدایت کند و در پایان آن خودش به لب خط بیاید و رشته کار را در دست بگیرد.

 

به جز امیر قلعه‌نویی که بخاطر اعتراضش در پایان بازی با استقلال در مرحله نیمه نهایی جام حذفی از سوی کمیته انضباطی فدراسیون محروم شد، سعید الهویی دستیار او نیز محروم است و باید مثل قلعه‌نویی از روی سکوها کار تیم را زیر نظر داشته باشد که در این اوضاع و احوال هدایت تیم در کنار زمین با مجتبی سرآسیایی سرمربی سابق پدیده خواهد بود که فصل گذشته در مس رفسنجان دستیار محمد ربیعی بود.

 

گل گهر به جز این دو محروم آرمین سهرابیان را نیز به دلیل محرومیت در اختیار نخواهد داشت. سهرابیان یکی از مدافعان اصلی تیم گل گهر محسوب می‌شود.

 

گل گهر یکی از کنجکاوی برانگیزترین تیم های این فصل لیگ برتر است و همه دوست دارند نمایش تیم ساخته و پرداخته قلعه‌نویی را در رقابت های این فصل ببینند. تیمی که اگرچه به روی خودش نمی‌آورد اما یکی از مدعیان قهرمانی این فصل محسوب می‌شود.

دیدگاه‌ها