کد خبر : 1786515 | 27 مهر 1400 ساعت 17:49 | 15.1K بازدید | 1 دیدگاه

لوکاکو زیادی بازی کرده است

توخل: چنین نتایجی در لیگ برتر خجالت آور نیست!

توماس توخل، سرمربی چلسی معتقد است تازه اوایل فصل بوده و روزهای درخشان چلسی نیز فرا خواهد رسید.

توخل: چنین نتایجی در لیگ برتر خجالت آور نیست!

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در هفته های اخیر نمایش چندان دلپذیری نداشته و ابتدای هفته نیز به دشواری و با تکیه بر درخشش ادوارد مندی موفق به کسب پیروزی برابر برنتفورد شد. در آستانه دیدار مقابل مالمو در لیگ قهرمانان، توماس توخل در کنفرانس خبری حاضر شده و مدعی شد حریف سوئدی تیمی با اعتماد به نفس است.


دیدار مقابل مالمو: "آنها تیمی با اعتماد به نفس بوده و یک سبک بازی خاص دارند که به آن اعتماد دارند. ما مطلقا نباید مالمو را دست کم بگیریم و به اندازه تیم های دیگر به آنها احترام می گذاریم. مالمو یک سرمربی بسیار موفق داشته و به سبک خودش اعتماد دارد. برنامه مسابقات خیلی شلوغ بوده، تعطیلات ملی بعدی به زودی در راه است و به نظر این وضعیت تغییر نخواهد کرد. در ژانویه و فوریه مسابقات زیاد دیگری در پیش داریم. لیگ برتر سخت ترین لیگ جهان است، پس خجالت آور نیست که یک بازی نزدیک فشرده مقابل برنتفورد یا با یک گل دیرهنگام برابر ساوتهمپتون پیروز شویم.

 

1646325


ما باید به خوبی آماده این دیدار شویم و بازی برابر مالمو کار آسانی نخواهد بود. آنها تیم خوبی هستند ، اما ما بازی خانگی داریم و می توانیم شتاب بیشتری در تیم ایجاد کنیم.  من در گذشته تعطیلات بسیار خوبی را در استکهلم به یاد دارم، آنجا شهری زیباست و آن مقطع نیز تعطیلات بسیار آرامش بخشی داشتم. سبک زندگی اسکاندیناویایی شامل تفکر خارج از چارچوب های عرف بوده که واقعا تاثیرگذار است و شما این رویکرد را در ورزش این کشور نیز حس می کنید.

 

وقتی مقابل تیمی از سوئد قرار می گیرید، احساس می کنید آنها اعتماد به نفس داشته و از تلاش برای یافتن راه های جدید برای رسیدن به بهترین سطح از زندگی خود خجالت نمی کشند که این موضوع همیشه الهام بخش است."

 

1646326

 

افت کای هاورتز: "او به شدت تلاش می کند تا دوباره به سطح گذشته خود برسد و ما نیز همه کار را برای کمک به او انجام خواهیم داد. کای هاورتز این فصل در بازی های فراوانی در ترکیب ثابت قرار گرفته، عملکردی قوی داشته و داستان تغییر نکرده است. اما هاورتز فاقد آمار گلزنی و پاس گل بوده و حالا برای بازگشت به تیم باید مبارزه کند."

 

شرایط فعلی روملو لوکاکو: "ما همچنان در مرحله یافتن هماهنگی با یکدیگر هستیم. به نظر من روملو کمی بیش از حد بازی کرده و از فصل تابستان بارها در ترکیب قرار گرفته است."

دیدگاه‌ها