کد خبر : 1786517 | 27 مهر 1400 ساعت 17:12 | 15.2K بازدید | 17 دیدگاه

باید پیشرفت کنیم

دفاع سولسشر از رونالدو؛ هر بازیکنی نقشی دارد

اوله گونار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد به دفاع از کریستیانو رونالدو در برابر انتقادات اخیر پرداخته است.

دفاع سولسشر از رونالدو؛ هر بازیکنی نقشی دارد

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد ابتدای هفته  و در رقابت های لیگ برتر با نتیجه 2-4 مقابل لسترسیتی مغلوب شد تا انتقادات از کادر فنی و بازیکنان این تیم دوباره شدت پذیرد. بسیاری کریستیانو رونالدو را به عدم شرکت در دفاع تیمی متهم می کنند، اما اوله گونار سولسشر در نشست خبری پیش از بازی با آتالانتا به دفاع از این بازیکن پرداخته و مدعی شد هر بازیکنی در ترکیب یونایتد نقش خاص خود را دارد.

 

دیدار مقابل آتالانتا: "من واقعا تحت تأثیر شیوه، سبک بازی تیم آتالانتا و نحوه پیشرفت بازیکنان این تیم در سال های اخیر قرار گرفته ام. سرمربی این تیم نیز واقعا باکیفیت است، اما ما باید پیشرفت کنیم.

 

1648510

 

کادر فنی من واقعا فوق العاده و شگفت انگیز است و توجه به جزئیات، جلسات تمرینی  و آمادگی ها، فکر نکنم بتوانم چیزی بهتر از این بخواهم. آتالانتا حریف متفاوتی است و بازی کردن در لیگ قهرمانان نیز فرق دارد، پس ما تمرکز خود را بر روی مواردی قرار دهیم که باید در آن مهارت داشته باشیم.

 

پس از شکست مقابل لستر چه کار کردم؟ همانطور که همه دیدارهای یونایتد را تجزیه و تحلیل می کنیم، بررسی کردیم که باید در چه مواردی پیشرفت کنیم. اما باید با سرعت به پیش رفت، حالا مقابل آتالانتا بازی می کنیم و ما بر آنچه که نیاز داریم تمرکز می‌کنیم. تا زمانی که باشگاه به من اعتقاد داشته باشد، من روش مربیگری خود را داشته و به ارزش های خودم باور دارم.

 

اما ما در این فصل هنوز می خواهیم بهتر از این ظاهر شویم. ما با بازیکنانی قرارداد بستیم که انتظارات را بالا برده اند، اما تیم های دیگر نیز بازیکنان بزرگی جذب کرده و پیشرفت کرده اند. ما در کنار دیگر تیم های بزرگ در یک سطح قرار داریم. اخیرا از جهات زیادی عملکرد خوبی نداشته ایم، اما این چند روز تلاش کردیم چند نقیصه را برطرف کنیم و امیدوارم فردا با عملکرد خوب نتیجه این تغییرات را ببینیم."

 

1654897

 

فقدان پرسینگ از سوی کریستیانو رونالدو: "ما 11 بازیکن با نقش های متفاوت داریم. ما تیمی را به میدان می فرستیم که فکر می کنیم در آن بازی پیروز می شود و البته اگر برنده نشویم همیشه انتقاداتی وجود دارد. رونالدو نیز همیشه با تمام توان تلاش کرده تا به تیم کمک کند."

دیدگاه‌ها